ברק בכר מתקרב למשרת מאמן מכבי חיפה. מאמנה של הפועל ב"ש לשעבר סיכם את מרבית התנאים עם הירוקים, וכרגע מה שנותר לסגור הם פרטים קטנים מול אלונה ברקת וגובה הפיצוי שהוא יקבל מב"ש.
גם בב"ש מקווים שהעסקה תיסגר, דבר שיביא לחיסכון של מאות אלפי שקלים בעקבות החוזה שבכר מחזיק. גורם בב"ש סיפר ל-ynet: "כל אחד מהצדדים מבין שעליו להתגמש קצת כדי שבכר ישחרר את החוזה שהוא מחזיק פה, ונראה שהכל ייסגר בקרוב".
2 צפייה בגלריה
יעקב שחר
יעקב שחר
יעקב שחר. מעוניין למהר עם ההודעה
(צילום: ראובן שוורץ)
הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר, מעוניין להודיע בקרוב על החתמת בכר לקראת העונה הבאה, לאור העובדה שהוא הבין לאחרונה שלמאמן הנוכחי מרקו בלבול יש תמיכה רחבה למדי בקרב הקהל. מאות אוהדים קראו לשחר להשאיר את המאמן שהגיע לאחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר של מאמן במועדון בעשור האחרון. גם ברשתות החברתיות אוהדים רבים קוראים להשאיר את בלבול, אך נראה ששחר נעול על החלפת מאמן והבחירה שלו היא בכר.
בעקבות דחיית סיום העונה הנוכחית בשל פגרת הקורונה, הסמיכות לפתיחת העונה הבאה והפגרה הקצרה הצפויה שחר מעוניין להודיע כבר בזמן הקרוב על מינוי המאמן החדש. ההערכות הן שלאחר הדרבי מול הפועל חיפה מחר (רביעי, 20:30) תגיע ההודעה הרשמית של הירוקים.
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת עם המאמן ברק בכר
אלונה ברקת עם המאמן ברק בכר
בכר עם ברקת. נותרו פרטים קטנים לסכם
(צילום: ראובן שוורץ)
סאן מנחם, אמר לקראת המשחק נגד הפועל חיפה: "משחק דרבי, תמיד זה חשוב לנו ולאוהדים. אנחנו מבינים את החשיבות שלו ובאים מוכנים. יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה הזו וחשוב שנעשה הכל כדי להציג יכולת טובה ולסיים בטעם טוב". מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, הוסיף: "הייתי שחקן כשהבטחנו מקום באירופה לפני יותר מעשרים שנה. אחד הדברים שאמרתי לעצמי כשהגעתי לפני שנה זה שלשם אני רוצה לחזור. עשינו את זה בשנה שעברה ועשינו את זה גם העונה. זה תמיד חשוב למועדון כמו מכבי חיפה לשחק בזירה האירופית. יחד עם זאת אני והשחקנים לא מסתפקים בזה ורוצים לקפוץ עוד מדרגה".