מכבי תל אביב שחררה היום (רביעי) סרטוני וידאו עם דברים של המאמן ולדימיר איביץ' והקשר דור פרץ לקראת המשחק בשבת (20:00) מול הפועל חיפה בליגת העל.
פרץ, שלא שיחק מאז אוקטובר בשל פציעה, אמר: "אני מתרגש מאוד לחזור לשחק. אני מחכה כבר למשחק בשבת". על העובדה ששחקני ליגת העל יצטרכו להיות בבידוד אמר: "זה לא קל, אבל נעשה הכל כדי שהליגה תתקיים. צריך ליהנות מזה שאפשר לשחק כדורגל אחרי תקופה לא פשוטה. כל הקבוצה שמחה לחזור. יהיה קשה בלי קהל אבל אנחנו יודעים שהאוהדים איתנו בלב ואנחנו איתם".

2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
"אנחנו ברמה טובה". איביץ'
(צילום: אורן אהרוני)

"אנחנו מרגישים בסדר, זו היתה תקופה קשה עבור כל העולם ואני מאמין שסיימנו עם המצב הזה", אמר איביץ' בתחילת דבריו. "אני רוצה להאמין שהתקופה שמצפה לנו תהיה שונה, דומה למה שידענו לפני 3-4 חדשים. שנהיה בטוחים ובריאים ונחזור לעשות את העבודה שלנו".
"אחרי 3 חודשים בדרך כלל אין ציפיות לכדורגל מושלם", המשיך המאמן. "אני מאמין שאנחנו ברמה טובה, אולי לא הכי טובה שלנו, אבל אף אחד לא יכול להיות כרגע בשיא הכושר. זה דומה לתחילת עונה באוגוסט כשאתה חוזר אחרי תקופה ארוכה וברור שנצטרך זמן עד שנחזור לרמה בה היינו. נהיה מוכנים מהמשחק הראשון כי כמובן שכל משחק חשוב ואנחנו משחקים על 3 נקודות בכל משחק".

2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב, בני יהודה
מכבי תל אביב, בני יהודה
חוזר לסגל. פרץ
(צילום: עוז מועלם)

מכבי ת"א תרשום את פארפה, חיפה את אקואה

ובעניין אחר: ההתאחדות לכדורגל אישרה למכבי תל אביב ולמכבי חיפה לרשום לליגת העל שחקנים זרים ששיחקו העונה בליגה לנוער.
מכבי תל אביב רשמה לליגה את גייאגון פארפה, קשר מחוף השנהב שכאמור שיחק העונה בקבוצת הנוער של המועדון. מכבי חיפה רשמה את הבלם הגינאי דויד אקואה שיהיה הזר השישי של מרקו בלבול.
פארפה כבש העונה שישה שערים בליגת העל לנוער, שהסתיימה בגלל משבר הקורונה. דויד אקואה זכה עם מכבי חיפה באליפות.
פורסם לראשונה: 18:06, 27.05.20