שבוע לפני המשחק החשוב ביותר של נבחרת ישראל בשנים האחרונות במסגרת פלייאוף העלייה ליורו, בו תתארח בגלזגו מול סקוטלנד, הכוכב הגדול שלה, ערן זהבי, יערוך הערב (חמישי, 20:00) את הופעת הבכורה שלו בהרכב פ.ס.וו איינדהובן בפלייאוף הליגה האירופית בנורבגיה מול רוזנבורג.
אחרי שזהבי לא הורשה לשחק בשני המשחקים האחרונים של איינדהובן, מורה במוקדמות הליגה האירופית והראקלס בליגה, פיפ"א הייתה זו שהורתה לגוואנגז'ו R&F להעביר את השחרור הבינלאומי, זאת אחרי שסירבה לכך. נציגיו של זהבי כבר מכינים תביעה בסך חמישה מיליון דולר נגד הסינים שתוגש בקרוב לפיפ"א.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יקבל דקות ראשונות. ערן זהבי
(צילום: פ.ס.וו איינדהובן)
לראשונה מאז שני משחקי הנבחרת מול סקוטלנד וסלובקיה, יחזור זהבי לשחק והוא יספיק גם לשחק בליגה ההולנדית ביום ראשון מול סיטארד ולאחר מכן יצטרף לנבחרת.
אחרי השער של מונס דאבור בניצחון 1:4 של הופנהיים על באיירן מינכן, והעובדה כי שון וייסמן פתח אמש בליגה הספרדית במדי ויאדוליד מול ריאל מדריד (1:0), בנבחרת מרוצים מההשתלבות של הלגיונרים.
2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
בנבחרת מרוצים מההשתלבות של הלגיונרים. מונס דאבור
(צילום: AP)
המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר יגיע הערב לצפות במשחקה של הפועל באר שבע בפלייאוף הליגה האירופית מול ויקטוריה פלזן, כשרק מחר הוא יפרסם את הסגל, בהתאם לתוצאות בדיקות הקורונה של שחקני מכבי תל אביב.מלבד מול סקוטלנד, הסגל שיפורסם יהיה תקף גם למפגשים מול צ'כיה בארץ וסלובקיה בחוץ.