מכבי חיפה ומכבי ת"א נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 בסמי עופר במשחק העונה. הצהובים שמרו על הפסגה ומוליכים בנקודה אחת על החבורה של ברק בכר, שכבר שמונה שנים לא ניצחה בביתה את היריבה המושבעת.
טל בן חיים, שקיבל במהלך המשחק מכה משלגון שנזרק מהיציע, דיבר בסיום. "מעדיף לא להתייחס לתקרית הזו", אמר. "בטוח שמי שצריך לעשות ולטפל בזה יעשה את זה. ראו בצילומים מה זרקו ומה היה".
3 צפייה בגלריה
טל בן חיים
טל בן חיים
בן חיים עצבני במהלך המשחק
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי מוחה בפני השופט
צ'ארון שרי מוחה בפני השופט
תוצאה טובה? תלוי את מי שואלים
(צילום: עוז מועלם)
בן חיים גם התייחס לוויכוח שניהל עם בכר במהלך המשחק: "אלו אמוציות, ויכוחון קטן. לחצנו ידיים והתחבקנו, זה כדורגל ולא שחמט". על התיקו שהותיר את קבוצתו בפסגה, הוסיף: "זו תוצאה טובה אבל אין מה לחגוג כי חוגגים רק כשמנצחים".
מאמן מכבי ת"א, פטריק ואן לוון: “זה היה משחק ברמה גבוהה מאוד מול יריבה חזקה. אנחנו עובדים עם כל השחקנים וכולם מקבלים את ההזדמנות שלהם. המטרה שלנו זה שכולם ישתפרו. זו תוצאה טובה עבורנו כי נותרנו בעשרה שחקנים".
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"המטרה שכולם ישתפרו". ואן לוון
(צילום: אורן אהרוני)
ומה אמרו בצד השני? מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, הסביר בסיום: "באנו מהתחלה כדי לנצח וראו את זה. היינו יכולים לנצח את המשחק, אבל לא שיחקנו מספיק חכם מול 10 שחקנים. היה יותר מדי בלגן".
על העובדה ששוב הירוקים לא ניצחו את מכבי ת"א, אמר בכר: "בשלושת המשחקים מולם היינו לא פחות טובים. התחלנו את המחצית השנייה לא טוב. לא יכול להיות ששחקן יקבל את הכדור וידהר איתו כל כך הרבה. הקרב עוד צמוד וצריך לנצח באשדוד ביום שני. המטרה היא עכשיו לבוא ולהתכונן למשחקים הבאים. המשחק היום הוא היסטוריה".