מסתבך שוב: בלם מ.ס אשדוד לשעבר, עוביידה חטאב, נעצר בחשד לירי על בני משפחה יריבה בכפר אעבלין. מעצרו הוארך אתמול (רביעי) עד היום - אך היום הוא שוחרר לחלופת מעצר. חטאב נשפט בעבר ל-15 חודשי מאסר אחרי שהפקיר אדם בתאונה.
בית משפט השלום בחיפה האריך אתמול בבוקר את מעצרו, אולם היום שחרר אותו בית המשפט המחוזי, לאחר ערר שהוגש על ידי סניגורו, עו"ד תומר נוה. הוא שוחרר בהסכמת המשטרה, עם התחייבות לא להיכנס לכפר או ליצור קשר עם המעורבים.
2 צפייה בגלריה
עוביידה חטאב
עוביידה חטאב
עוביידה חטאב
(צילום: אלעד גרשגורן)
בין השאר נקבע כי חטאב לא יתקרב לכפר אעבלין במשך חודש, לא ייצור קשר עם המעורבים ולא יתקרב יותר ממרחק 200 מטר למישהו מבני משפחת קסום (המשפחה היריבה).
עו"ד נוה אמר: "מדובר באירוע שבו על פי החשד הלקוח שלי יחד עם שחקן כדורגל נוסף ניסו לפגוע במשפחה בכפר אעבלין. בית המשפט האריך את מעצרו ולאחר מכן קיבל את עמדתנו, שהוא אינו קשור לסכסוך, והורה על שחרורו".
2 צפייה בגלריה
עו"ד תומר נווה
עו"ד תומר נווה
עו"ד תומר נוה
חטאב ישב בכלא מאז יוני 2019 ועד אפריל האחרון לאחר שהורשע בדריסת אדם והפקרתו בעודו פצוע. בזמנו, הערעורים ובקשות החנינה שהגיש נדחו על ידי מערכת המשפט ונשיא המדינה רובי ריבלין. העונה לא נכלל בסגל מ.ס אשדוד ולאחרונה הגיע להתרשמות בהפועל חדרה, אך לא חתם.