בירם כיאל עדיין לא החל לשחק במדי בני סכנין, אבל ההתלהבות השוררת במועדון עושה את שלה. השחקנים של ניסו אביטן רשמו הערב (שבת) ניצחון בכורה העונה בליגת העל, 0:1 על הפועל כפר סבא בחוץ.
הקולומביאני סבסטיאן ולאסקס כבש (16) את השער היחיד במשחק, כאשר הכניע את איתמר ישראלי בבעיטה מהאוויר ששיגרה את הכדור בין רגליו של השוער. בשער בני סכנין שיחק מחמוד קנדיל לראשונה אחרי שהחלים מפציעה ממושכת.
3 צפייה בגלריה
בני סכנין חוגגת
בני סכנין חוגגת
בני סכנין חוגגת
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
אמאדו סקונה ואוסאמה חליילה
אמאדו סקונה ואוסאמה חליילה
אמאדו סקונה ואוסאמה חליילה
(צילום: ראובן שוורץ)
כפר סבא לא שכנעה ונראתה חסרת מחץ בחלק הקדמי, בעיקר במחצית הראשונה. לקראת הסיום היא הגבירה קצב ובעיטה חופשית של אמדו סוקונה שיגרה את הכדור למשקוף. בעקבות זאת השלימה המארחת שלושה משחקים ללא ניצחון בליגת העל.
כפ"ס אף הייתה אמורה להישאר בעשרה שחקנים בדקה ה-67 כאשר בן רייכרט נגע בכדור בידו בכוונה ועצר התקפה מתפרצת של סכנין, אבל השופט שלום בן אברהם טעה כאשר לא שלף לעברו צהוב שני.
3 צפייה בגלריה
בן רייכרט במאבק עם אמרי וולשמן
בן רייכרט במאבק עם אמרי וולשמן
ניצל מהרחקה. בן רייכרט במאבק עם אמרי וולשמן
(צילום: ראובן שוורץ)

קנדיל: "כיאל ייקח אותנו למקומות שרק חלמנו עליהם"

"כיף גדול, אחרי מאמץ אדיר של השחקנים", הגיב ניסו אביטן. "היינו ראויים לניצחון הזה. השתנו הרבה דברים בחודש שאני בקבוצה. עשינו את רוב הדברים בסדר ורואים את זה בתוצאות. אנחנו לא רוצים לקבל מחמאות, אלא להשיג נקודות. אין ספק שבירם כיאל רכש משמעותי, אבל יש בסכנין שחקנים מצוינים ונהיה קבוצה טובה. הוא ישדרג ויוסיף, אבל יש לנו עוד ילדים מוכשרים. אנחנו צריכים להישאר צנועים עם הרגליים על הקרקע. המטרות שלנו לא השתנו. התגעגענו למחמוד קנדיל ואנחנו שמחים שהוא חזר".
מחמוד קנדיל: "היה חשוב לי אך ורק לנצח. לשמור על שער נקי זה בונוס אדיר. הרופאים אמרו לי שייקח לי הרבה זמן לחזור ועבדתי שעות על גבי שעות. אם זה בא עם ניצחון אז זה הפיצוי הכי גדול בשבילי. התרגלתי לשחק גם עם כאבים, אבל הפציעה הזו הייתה מאוד קשה. אני מאמין שזה יעלה לי את הביטחון. בירם כיאל זה סטאר. הוא גדל איתי בכפר, למדנו באותה כיתה וכל הזמן היינו בקשר. לא האמנתי שהוא יגיע אלינו ואני בטוח שהוא ייקח אותנו למקומות שרק חלמנו עליהם".
עמיר תורג'מן: "זה מאכזב. משחק שלישי שאנחנו מגיעים למצבים ולא מצליחים להבקיע". על מעמדו שהתערער: "אני מתעסק בכדורגל ובקבוצה שלי. עד עכשיו הייתה לנו פתיחה לא רעה ואנחנו עומדים בציפיות של עצמנו. אנחנו צריכים להיות יותר טובים. תמיד יהיו רעשי רקע. לא הכנסתי את לוואגה קיזיטו בגלל שהגיע בשלוש בבוקר ולא היה חכם לסכן אותו, וגם בגלל שהיו יותר מדי זרים במגרש אם היה נכנס. עשינו טוב את הדברים, אבל לא מספיק ליד השער. הליגה ארוכה וקשה ונצטרך לאסוף נקודות. אני בטוח שנצליח להרים את כולם".