רוני לוי מונה היום (רביעי) למאמנה החדש של הפועל באר שבע בחוזה עד סיום העונה הבאה (2021/22). בשל חובת בידוד לא יוכל לעמוד על הקווים במפגש הגביע מול מכבי תל אביב ביום ראשון (20:45) באצטדיון טוטו טרנר מול מכבי תל אביב.
הרעיון המקורי של אלונה ברקת אחרי התפטרותו של יוסי אבוקסיס היה שאליניב ברדה, שעמד על הקווים במשחקים האחרונים, יישאר עד סיום העונה בתפקיד ומיד לאחר מכן רן בן שמעון ממ.ס אשדוד יחליפו. אולם ברדה הודיע ביום ראשון סופית כי הוא מוותר על הג'וב וחוזר לעמדת העוזר.
1 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מול בני יהודה
בית"ר ירושלים מול בני יהודה
לוי. תחנה חדשה בקריירה
(אלכס קולומויסקי)
ברקת התלבטה ביממה האחרונה במי לבחור מבין רוני לוי ושרון מימר, ששימש בעבר כעוזרו של ברק בכר ופוטר לאחרונה מהפועל חדרה. אמש התקיימה פגישה בת מספר שעות בין ברקת ללוי, ששב מחופשה בארה"ב, זאת אחרי שלקח פסק זמן בעקבות פיטוריו מבית"ר עוד לפני מחזור הפתיחה של העונה בעקבות ההדחה המשפילה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית מול טאוטה האלבנית.
עוד לפני כן נפגשה ברקת עם מימר, בזמן שהוחלט מראש כי השניים הגיעו לקו הסיום מבחינת ברקת, בעוד מרקו בלבול יצא מהמירוץ. אחרי הפגישה בין ברקת ללוי, בחרה בעלי באר שבע להיפגש עם אנשי הצוות המקצועי ולשתף אותם בהתלבטויות בין לוי למימר. אחת התובנות הייתה כי אין כוונה למנות מאמן זר, ולכן מאחר שרן בן שמעון האריך חוזה באשדוד והפך ללא רלוונטי ובכל מקרה בקיץ לא יהיו אופציות של מאמן ישראלי בכיר, העדיפה ללכת כבר עכשיו על לוי. מחר יעביר את האימון של באר שבע ברדה והוא זה שגם יעמוד על הקווים נגד האלופה.
עבור לוי תהיה זו קדנציה ראשונה בהפועל באר שבע. ב"ש תהיה הקבוצה השביעית שלו בקריירה. לוי אימן קודם לכן את מכבי חיפה איתה זכה בשלוש אליפויות רצופות (2006-2004), בגביע המדינה (2016) ופעמיים בגביע הטוטו (2020), את מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה. באירופה עבד באוניראה אורזיצ'ני וסטיאווה בוקרשט מרומניה, ושתי קדנציות באנורתוסיס פמגוסטה.