על רקע מחאת אוהדי הפועל תל אביב, שכמה מהם הגיעו אתמול (רביעי) לביתו של הבעלים שרון ניסנוב, חודשו השיחות בין סעיד סרסור למשפחת תושב (המחזיקה ב-37.5 אחוז מהקבוצה) לגבי רכישת המועדון.
אבל כעת עו"ד רועי רוזן מסר בשם סעיד סרסור כי דברים השתנו: "בהמשך לשיחות שהתקיימו בחודשים האחרונים לפני פתיחת העונה עם מאיר ובועז תושב, מבקש סרסור להבהיר כי בנסיבות הנוכחיות ולאחר שמתווה העסקה שהצענו נדחה, אין לו כוונה להצטרף לבעלות על הפועל ת"א והוא אינו מקיים עוד מגעים בעניין זה. מר סרסור מבקש להודות למאיר ובועז תושב ולאחל מקרב לב הצלחה למועדון ולאוהדים.
2 צפייה בגלריה
בועז תושב ואיציק ניסנוב
בועז תושב ואיציק ניסנוב
בועז תושב ואיציק ניסנוב
(צילום: אורן אהרוני)
הבוקר אחד ממקורבי סרסור אמר כי הגיע בשיחות קודמות למתווה הסכמות שלא יצא לפועל (הסכים להתחייב לגבי החובות לפיפ"א ולהשקיע בכל שנה 4.5 מיליון שקל אל מול השקעה של 1.5 מיליון מצד תושב). "ניסנוב אמיתי? הוא רוצה 12 מיליון שקל עבור הפועל", אמר המקורב, "וזה עוד לפני החשיפה לחובות פיפ"א, שלושה מיליון חוב לבנק מזרחי, שלושה מיליון גרעון שוטף, תביעות של שחקנים (מאור בוזגלו תבע שני מיליון) ומאמנים, ועוד דרישה להשקעה של עשרה מיליוני שקלים. זה פשוט לא ייאמן, מדובר במועדון שבדרך לרדת ליגה".
הסרטון הבלתי נשכח מאתמול שבו צולם ניסנוב מתחת לביתו ופורסם לראשונה ב-ynet, יצר סערה גדולה במועדון ובקרב האוהדים. ניסנוב יצא לדבר עם אוהדים שמחו נגד התנהלות המועדון. "הגענו למצב שבעלים יוצא עם פיג'מה מהבית ונדרש לעמוד מול מצלמות של אוהדים ולהצהיר כמה הוא מבקש לקבל על הקבוצה שלו", אמרו במועדון בעקבות התמונות שכבשו את הרשתות החברתיות והפכו לשיח בקרב האוהדים, הבעלים והשחקנים.
"כל ארבעת הבעלים הנוכחיים יעזבו אם יבוא אדם שיחזיר לנו את הלוואת הבעלים על סך 12 מיליון שקל", אמר ניסנוב לאוהדים. "הוא גם צריך להתחייב שהוא ישקיע בהפועל ת"א 10 מיליון שקל. חובות לפיפ"א? נסתדר".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב אצל שרון ניסנוב בבית
אוהדי הפועל תל אביב אצל שרון ניסנוב בבית
אוהדי הפועל אצל שרון ניסנוב בבית
(צילום: פרטי)

כפי שפורסם אתמול ב-ynet, טל כחילה ששוחרר מאטרומיטוס היוונית סיכם בהפועל ת"א ואמור לחתום היום אחרי שינחת מיוון. המגעים עם אדי גוטליב, שכבר סיכם את תנאיו ואפילו עבר בדיקות רפואיות, הופסקו מאחר שהבלם דרש בין היתר לקבל ערבויות אישיות.
המגן אופק בלס (21) חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. "אני שמח לחתום על חוזה במועדון בו גדלתי", אמר בלס. חזרתי מפציעה לא פשוטה, עברתי שיקום אינטנסיבי וחזרתי חזק יותר פיזית ומנטלית. אני מקווה ומאמין שאצליח להוכיח את עצמי העונה.
פורסם לראשונה: 07:48, 03.09.20