מכבי חיפה החלה בהכנות לקראת משחק החוץ מול רוסטוב ביום חמישי במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הירוקים ימריאו לרוסיה ביום שלישי בטיסה פרטית ישירה. לפני ההמראה יעברו כל השחקנים והצוות בדיקת קורונה וכך גם לאחר חזרת הקבוצה לארץ, במטרה לוודא שאין נדבקים.
המאמן, ברק בכר, עשוי לבצע שינוי אחד ביחס להרכב שניצח את קייראט ומי שמועמד ל-11 הוא חוסה רודריגס. בכר שוקל לעבות את הקישור על חשבון שחקן התקפה, ויקבל החלטה סופית לאחר האימון המסכם ביום רביעי. בכל מקרה, צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה בטוחים בהרכב. גם נטע לביא, וצמד הבלמים עאיד חבשי ועופרי ארד יפתחו.
1 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס. מועמד להרכב
(צילום: עוז מועלם)
אם תעבור את רוסטוב, לחיפה מצפה אתגר קשה במיוחד מול טוטנהאם. שחקן בקבוצה התייחס לכך ואמר: "עוד לפני ההגרלה בכר אמר לנו, שלא מעניין את מי נקבל בשלב הבא, כי עדיין לא עברנו את רוסטוב ומצפה לנו קרב קשה ברוסיה. אם נחשוב על טוטנהאם נקבל בראש מרוסטוב. נצטרך לעבור את הרוסים ואז נחשוב הלאה".
בחיפה ממתינים למועד חדש למשחק מול בני סכנין שנדחה, בגלל התפרצות קורונה אצל היריבה. במחזור שלאחר מכן לירוקים מחכה מפגש מסקרן מול מכבי תל אביב בסמי עופר. בקבוצה ממשיכים בניסיונות לצרף את דוניו במקומו של מוחמד עוואד שעזב לפולין. במקביל, בכר ממשיך לבדוק אופציות חלופיות במידה והמשא ומתן לא יצלח.