מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:00) את ויאריאל במסגרת הליגה האירופית. הקבוצות נפגשו בספרד ואלופת ישראל חטפה 4:0, וכעת היא תנסה להפתיע את הספרדים במטרה אולי לשפר עמדות לקראת עלייה לשלב הבא.
המאמן יורגוס דוניס אמר במסיבת העיתונאים: "התחלנו טוב מאוד את שלב הבתים עם שני ניצחונות ואנחנו יודעים שוויאריאל אחת הקבוצות הטובות בליגה הספרדית. הם התחילו בצורה מושלמת באירופה וזה אומר שמצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו צריכים להילחם ולנסות לקחת משהו מהמשחק הזה. אם נצליח לעשות את זה, אולי נצליח לעלות לשלב הבא".
1 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: מכבי ת"א)
המאמן היווני הוסיף: "כששיחקנו אצלם בבית התנאים היו שונים לגמרי. השחקנים שלנו עכשיו בכושר הרבה יותר טוב ואני מאמין שמחר נילחם כדי להשיג משהו. ננסה לשחק את הכדורגל שלנו. בתחילת העונה כל משחק היה כמו גמר והיינו צריכים להכין את הקבוצה כל פעם כדי להשיג את המטרה ולהגיע לשלב הבתים. עכשיו אנחנו יכולים לעבוד ברמה הטקטית".
דוניס דיבר גם על התחרות הרבה בסגל שלו: "יש לנו שחקנים טובים מאוד ומי שיראה לי באימונים את המשמעת והיכולת יוכל לקבל צ'אנס. כל השחקנים שלנו עכשיו נמצאים במצב טוב יותר והם צריכים להיאבק באימונים ולהראות לי שהם ראויים להיות בהרכב".
המגן מאור קנדיל אמר: "בעונה שעברה לא שיחקתי יותר מדי, והעונה אני רוצה לשחק ולהוכיח את עצמי ולנצל כל צ'אנס. אני מרגיש שאני במגמת עלייה. מרגיש טוב ומקווה להמשיך ככה. כולם יודעים מול מי אנחנו משחקים ואיפה ויאריאל ממוקמת בליגה הספרדית. זה משחק בית ולא נבוא עם רגשי נחיתות".