אחרי ההפסד 2:1 הכואב להפועל תל אביב בשבת האחרונה, מכבי חיפה תתמודד הערב (20:45) מול מכבי תל אביב במשחק העונה בבלומפילד במחזור ה-28 בפלייאוף העליון כשהיא יודעת שרק ניצחון יותיר לה סיכוי לזכות באליפות ראשונה מאז 2011. הפער בצמרת גדל ל-9 נקודות ומעידה נוספת תוריד באופן מעשי את המסך מעל מאבקי הצמרת.
בחיפה מנסים להתאושש מהמפלה האחרונה. מרקו בלבול, שישוב לקווים אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה, ייהנה מחזרתם להרכב של הקפטן נטע לביא והמגן סאן מנחם. עופרי ארד המוצהב ייעדר ובמרכז ההגנה יפתחו טרנט סיינסבורי ועיאד חבשי. גם רז מאיר, שנפצע וככל הנראה גמר את העונה, לא יעמוד לרשות המאמן.
2 צפייה בגלריה
בלבול
בלבול
מעמדו של בלבול לא יציב
(צילום: עוז מועלם)
מי שהותיר רושם חיובי הוא מקסים פלקושצ'נקו, שכבש שער נהדר בשבת וצפוי לפתוח במרכז השדה לצידו של לביא. בלבול מתלבט בין סינטיהו סלליך למוחמד עוואד והחלטה סופית תתקבל רק סמוך לשריקת הפתיחה.
במועדון אמרו: "כל משחק הוא חשוב ומשחק מול מכבי תל אביב יוקרתי במיוחד. נבוא הכי מוכנים ואנחנו יודעים שרק ניצחון ישאיר אותנו בתמונה. נעשה הכל כדי לשמח את הקהל שיצפה בנו מהבית".
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מאוכזבת
מכבי חיפה מאוכזבת
מכבי חיפה מאוכזבת בשבת
(צילום: ראובן שוורץ)
במקרה של הפסד יחלו במכבי חיפה בהכנות לעונה הבאה. מעמדו של בלבול אינו ברור וסיום רע של העונה עשוי להוביל את הנשיא יעקב שחר לבצע שינויים בצוות המקצועי. בחיפה מנסים לשכנע את המנהל המקצועי של מחלקת הנוער לואיס ויסנטה לחזור בו מההחלטה לעזוב בעקבות הצעה שקיבל מספרד, אך נראה שהספרדי נחוש לעזוב. איציק עובדיה, ששימש בעבר כמאמן הנוער במכבי תל אביב, מועמד להחליפו.