בני יהודה תארח מחר (שבת 20:15) את הפועל חדרה, במסגרת המחזור ה-28 בפלייאוף התחתון. החזרה מפגרת הקורנה הייתה לא פשוטה עבור הכתומים, שפתחו עם 0:0 מאכזב מול הפועל כפר סבא במחזור הקודם.
מחר מקווים בשכונת התקווה להשיג ניצחון מול חדרה, במטרה לשבור את רצף המשחקים הביתי ללא ניצחון, ובעיקר כדי להכניס מעט חמצן למערכת רגע לפני המשחק החשוב באמת של הקבוצה - חצי גמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע (רביעי, 20:30).
4 צפייה בגלריה
דן מורי
דן מורי
דן מורי. חוזר להרכב
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
גביע המדינה שמינית הגמר
גביע המדינה שמינית הגמר
דוס סנטוס מול ערן לוי ברבע הגמר. הפנים לב"ש
(צילום: אורן אהרוני)
דן מורי ואליסון דוס סנטוס שנעדרו מול כפר סבא, צפויים לחזור להרכב, ובשכונת התקווה מאמינים כי הקבוצה תראה טוב יותר במשחק עם חזרתם של צמד הבלמים.
כמו כן, בבני יהודה חושבים על העתיד, והקבוצה החתימה היום את רועי בן שמעון (בן 19) ל-5 שנים נוספות, עד לסיום עונת 2024-2025. החלוץ הצעיר והמבטיח ערך שתי הופעות בליגת העל, ואף כבש את שער הניצחון במשחק האימון מול הפועל פתח תקווה.
4 צפייה בגלריה
בן שמעון מוצג בבני יהודה לאחר הארכת החוזה
בן שמעון מוצג בבני יהודה לאחר הארכת החוזה
בן שמעון מוצג בבני יהודה לאחר הארכת החוזה
(צילום: באדיבות בני יהודה)
בן שמעון עצמו אמר לאחר החתימה: "שמח על האמון הגדול מהצוות המקצועי ומהנהלת המועדון. שמח להיות כתום"

מימר:"המטרה היא להיראות טוב תוך שיתוף צעירים"

הפועל חדרה תסיים היום (שישי) את ההכנות למפגש מול בני יהודה בידיעה שניצחון יקרב את המועדון באופן סופי לזכות בכרטיס לעונה נוספת בליגת העל.
ביום שלישי האחרון הצליחו חניכיו של המאמן שרון מימר לחלץ תוצאת תיקו (2:2) בדקה ה-94 עם שער של הצעיר אברמוב למרות יכולת בינונית של הקבוצה עליה דיבר המאמן מימר באימונים האחרונים. מחר הוא צפוי להעלות הרכב עם שלושה בלמים.
4 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
שרון מימר. "מקווה שנמשיך מאותה הנקודה"
(צילום: ראובן שוורץ)
מימר אמר לקראת המשחק "אני מקווה שנמשיך מחר מאותה נקודה בה הסתיים המשחק מול נס ציונה. שער השוויון הדרמטי הכניס המון אנרגיות בקבוצה וחתם חצי שעה מצויינת שלנו. המטרות שלנו לא השתנו והן להיראות טוב ולסיים כמה שיותר גבוה את הפלייאוף - תוך שיתוף צעירים והענקת במה לשחקנים שמיעטו לשחק העונה. בני יהודה קבוצה מאומנת והעובדה שהיא מתכוננת לחצי גמר הגביע לא אמורה להקל עלינו".
בתוך כך, בחדרה עדיין לא יודעים כיצד לנהוג בנוגע למחנה האימונים לקראת העונה הבאה וההחלטה אם לקיים אותו בארץ או בחו"ל תתקבל בהתאם למגבלות הקורונה.