אכזבה גדולה בהפועל באר שבע לאחר ההפסד 2:1 אמש (ד') למכבי פתח תקווה. לקבוצה של יוסי אבוקסיס הייתה הזדמנות אמיתית להוכיח שפניה לצמרת הגבוהה וניצחון אף היה מעלה אותה למקום השני בטבלה, אך היא הפסידה, נשארה במקום השישי, מרחק חמש נקודות מפתח תקווה שבמקום השני.
באר שבע סבלה מיום חלש מאוד של הכוח העיקרי בהתקפה שלה, ז'וזואה, שנסגר היטב על ידי היריבה. שני השערים של פתח תקווה נבעו מאיבודי כדור של שחקני ב"ש: בשער הראשון היה זה רותם חטואל ובשני שון גולדברג טעהכובש שער השוויון הזמני, רמזי ספורי, שבשבוע שעבר היה מעורב גם בבישול שני שערים שאחד מהם נפסל ב-2:2 נגד הפועל חדרה, אמר בסיום: "קודם כל אני שמח שחזרתי לכבוש, אבל מאוד מאוכזב מההפסד. מכאן אנחנו כבר מסתכלים על המשחק הבא. יש לנו משחק קשה. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהמשיך הלאה בליגה".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס. "מאכזב מאוד"
(צילום: EPA)
אבוקסיס ספג לאחר המשחק ביקורות רבות מאוהדי הקבוצה שהביעו את תסכולם ברשתות החברתיות. בסיום הוא אמר: "מאכזב מאוד. אני חושב שלא הגיע לנו להפסיד במשחק הזה. לא היינו פחות טובים מבחינת מצבים ושליטה. בסוף עשינו טעות דווקא אחרי קרן שלנו, היינו להוטים מדי לכבוש. זה מאוד מאכזב כי היינו בתקופה טובה והתחלנו לצמצם לצמרת. המשחק הזה קצת מחזיר אותנו אחורה. אני עדיין חושב שהשחקנים נתנו הכל".
אגב, פרט פיקנטי הוא שאת שער הניצחון לפתח תקווה כבש תאי בריבו שהצהיר בעבר שהוא אוהד שרוף של באר שבע וכך גם בני משפחתו. בבאר שבע מקווים שהם יצליחו להתאושש מהר מההפסד כשיתארחו נגד בני יהודה ביום ראשון.
2 צפייה בגלריה
ספורי חוגג עם החברים
ספורי חוגג עם החברים
ספורי חוגג עם החברים
(צילום: אלכס קולומויסקי )

נקודה אופטימית: ויטור שותף

כחודש וחצי לאחר פציעתו חזר אמש מיגל ויטור לראשונה לסגל ואף שותף כמחליף. הקפטן עשוי לקבל דקות משחק משמעותיות יותר ואף לפתוח כבר במשחק הקרוב נגד בני יהודה, מה שיאפשר ליוסי אבוקסיס להחזיר את מריאנו בריירו לקישור האחורי. מי שלא נכלל בסגל הוא הבלם עמית ביטון, זאת לאחר שכבר קיבל דקות משחק בניצחון 0:3 על הפועל תל אביב. ביטון התגבר על פציעה קשה בברכו אך לאחר המשחק חש בה רגישות ולכן הוחלט להעניק לו מנוחה אתמול.
גם תומר יוספי חזר אתמול לשחק כמחליף לאחר סוג של סדרת חינוך שהחליט לעשות לו אבוקסיס בעקבות מספר טעויות שביצע. אלטון אקולטסה ומרואן קבהא אמורים להיכלל בסגל נגד בני יהודה ונראה שלאחר תקופה ארוכה שבה היו בסגל של אבוקסיס הרבה שחקנים פצועים, כעת תהיה תחרות הרבה יותר גדולה על מקומות בהרכב ובסגל.