עומר אצילי ודולב חזיזה יעמדו לדין משמעתי בעקבות השירה שלהם כנגד מכבי תל אביב בחגיגות האליפות של מכבי חיפה הלילה (בין ראשון לשני).
בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראו חזיזה ועומר אצילי מצטרפים לשירי נאצה של אוהדי מכבי חיפה, ששרו "לכל אוהד מכבי תל אביב בת ז**ה", חזיזה גם נראה שר: "יא גרמנים, יא ניאו נאצים". מאוחר יותר השניים התנצלו על כך. מתברר כי ההתאחדות לכדורגל היא זאת שדרשה ממכבי חיפה התנצלות מיידית מצד השחקנים על ההתבטאויות שלהם.
3 צפייה בגלריה
חגיגות האליפות של מכבי חיפה
חגיגות האליפות של מכבי חיפה
צפוי לספור הרחקה ממספר משחקים. חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
דולב חזיזה עשוי לקבל קנס ועונש הרחקה למספר משחקים על סעיף גזענות. לעומר אצילי כבר יש עונש על תנאי לאחר שבעונה שעברה שר עם אוהדי מכבי תל אביב "חיפה חיזבאללה" כחלק מחגיגות האליפות של הצהובים, וייתכן כי העונש יופעל והוא יורחק ממשחק אחד.
בחודש ינואר, לפני שחתם בחיפה, אצילי חויב התנצל על הקריאה הזאת, כחלק מהתנאי להצטרפותו.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
יו"ר נעמ"ת חגית פאר התייחסה לקריאות של השניים: "מדובר בשחקנים שמביישים את מכבי חיפה ואת הכדורגל הישראלי כולו. אחד מכוכבי הסרטונים הוא אותו שחקן שמכבי חיפה החליטה להחתים על אף התנהלותו הערכית הפגומה בעבר – כנראה שמבחינת עומר אצילי מדובר בלגיטימציה להמשך התנהגותו המזעזעת. אני קוראת להתאחדות לכדורגל ולכל הגורמים הרלוונטיים לשקול צעדים משמעתיים נגד השחקנים ונגד המועדון שמהווה להם בית".
אור אצילי, אישתו של עומר, כתבה באינסטגרם שלה פוסט תמיכה בבעלה: "דברו קרו ודברים קורים והחיים שלנו הם לא רק שחור ולבן, יש גם הרבה אפור. גאה בך ובנו".
3 צפייה בגלריה
הסטורי של אור אצילי
הסטורי של אור אצילי
הסטורי של אור אצילי