מנהל חדש למחלקת הנוער. איציק עובדיה (49) מונה לתפקיד במועדון ויחליף את לואיס ויסנטה מתאו הספרדי שעזב, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט.
עובדיה גדל כשחקן במכבי שעריים, אך נאלץ לפרוש בגיל 22 בגלל פציעה. בשנת 2000 סיים קורס מאמנים והחל את קריירת האימון בהפועל מרמורק, הפועל בת ים והפועל רמת גן. בשנת 2007 עבר למכבי תל אביב, שם עבד במשך ארבע עונות. עונה אחת שימש כעוזרו של ניר לוין, עונה נוספת כמאמן קבוצת הנוער ושנתיים נוספת עבד בצוות האימון תחת אבי נמני ששימש כמנג'ר.
1 צפייה בגלריה
איציק עובדיה ב-2011
איציק עובדיה ב-2011
איציק עובדיה ב-2011
(צילום: אורן אהרוני)
באחת מהעונות בצהובים אימן עובדיה יחד עם מרקו בלבול ולאחר מכן עבר לאמן את קבוצת הבוגרים של הפועל רעננה. בשנים האחרונות עסק בפיתוח וקידום של שחקנים צעירים, לצד הדרכת מאמנים בהתאחדות לכדורגל. במשך שנתיים היה אחראי על מרכז למצוינות בבית הנבחרות בשפיים, לצד תפקידו בצוות המקצועי בנבחרת האולימפית ביחד עם מרקו בלבול.  עובדיה אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "שלושה דברים גרמו לי לעשות את המעבר למכבי חיפה. ראשית, האהבה שלי למשחק. דבר נוסף הוא האתגר המקצועי והפוטנציאל העצום שיש במועדון הזה לפיתוח שחקנים צעירים, ובעיקר האישיות והחזון של יענקל׳ה שחר בכל מה שקשור למחלקת הנוער. פיתוח שחקנים הוא תחום שקרוב לליבי. ההתרשמות שלי מהרצינות של האנשים במערכת היא עצומה. אני גאה ושמח להצטרף, זו מחמאה מאוד גדולה בשבילי. אני מודה ליענקל׳ה שחר, לעוזי מור ולאסף בן דב על האמון".