23 אחוזי הצלחה; חמש נקודות מ-21 אפשריות; שער שדה אחד בשבעה משחקים עד כה; מקום לפני אחרון בליגת העל וניצחון אחד בלבד שהושג מפתיחת העונה מול עשרה שחקנים של האחרונה בטבלה הפועל חדרה. כן, זהו המאזן של קבוצה בדרך לירידת ליגה וקוראים לה הפועל ת"א.
"אנחנו לא נופלים מאף קבוצה, היינו צריכים לנצח בכל המשחקים", אמר ניר קלינגר בבסיום, במנותק ממבחן התוצאה. אז כן, במשחקים של הפועל ת"א מפתיחת העונה, כולל בשלושת האחרונים מול מכבי פ"ת, עירוני קריית שמונה ובני יהודה, היא אפילו הייתה טובה יותר, אבל האיכות ההתקפית שבהפועל מנסים לתרץ ב"חוסר מזל" מותיר אותה כאחת משתי הקבוצות החלשות בליגה, כזו שמועמדת לירידה נוספת ללאומית אחרי שלוש שנים. ואין ספק שבמועדון יש חשש אמיתי שזה יקרה.
3 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
תסכול ואכזבה בהפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אלטמן מאוכזב
אלטמן מאוכזב
אלטמן מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
"יש לנו קבוצה מאומנת, אבל קלינגר צריך לעשות משהו, אחרת הוא מוריד את הקבוצה ליגה וזה יהיה עליו", אמרו במועדון. עיקר הביקורת היא כלפי רועי זיקרי שמציג יכולת רעה במיוחד, כשגם עומרי אלטמן נמצא בנסיגה.
קלינגר נראה מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "תסכול גדול, זה המשחק השלישי, החמצנו במקום להבקיע לפחות שלושה שערים במחצית הראשונה, ואז הם במצב הראשון שלהם הבקיעו מקרן, זה מעציב אותנו. אם נמשיך את היכולת המצוינת במחצית הראשונה, רק ככה נתקדם".
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
שום דבר לא עובד לו. ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
בזמן שהפועל נכשלה עם בחירת השחקנים הזרים וכבר הספיקה לשחרר את עומאר בראון ועדיין תקועה עם ארמנדו קופר ולבאן קוטליה, מי שמציג יכולת משופרת הוא הבלם סיאנדה קולו וכמובן השוער ארנסטס שטקוס.
"אנחנו לא נרד ליגה, יש פה חוסר מזל בתקופה האחרונה. שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, אסור לנו להוריד את הראש", אמר הבלם אדי גוטליב.