בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, לא הגיע אמש (שבת) לבלומפילד בגלל שמירת שבת ופספס את ה-0:3 על הפועל תל אביב, שהיה גם הניצחון הראשון של קבוצתו בפלייאוף העליון. חוגג יתמקד כעת בהשגת הסדר פיצוי מול רוני לוי, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אבל לא ימשיך על הקווים. ניסיון לקדם את מועמדותו של לוי למאמן הנבחרת לא צלח ובבית"ר יחפשו מאמן חדש בשכר נמוך יותר.
עם כל הכבוד לניצחון, בקבוצה התעסקו עדיין באירועי יום שישי בבית וגן, כאשר אוהדי הקבוצה גידפו, ירקו ובעטו ברכבו של המאמן, כשניסה לצאת מהמתחם בסיום האימון המסכם. "אנחנו בכדורגל 40 שנה ולצערי זה חלק מהמקצוע", אמר לוי. "זה מסוג הדברים שקורים בבית"ר ובמקומות אחרים. לא נעים. צריך לדעת להבליג, להתרכז בעיקר, לשמור על איפוק ולעשות את העבודה".
1 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי חוגג עם רוני לוי
שלומי אזולאי חוגג עם רוני לוי
מגבו ואזולאי חוגגים עם רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
לוי ניסה למצוא את הנקודות החיוביות מהעונה: "זכינו בגביע הטוטו, מכרנו את גדי קינדה ושילבנו שחקנים פחות מוכרים" על המשחק עצמו: "הגענו בגישה טובה והפגנו איכויות".
שלומי אזולאי שכבש אתמול, ייעץ לחוגג: "הייתי רוצה שרוני לוי יישאר פה בעונה הבאה. הגענו לכל משחק בפלייאוף מוכנים. המשחק בסיבוב הראשון נגד הפועל ת"א גרר תגובת שרשרת לא טובה, החזרנו את הכבוד היום. רוני לוי ספג הרבה אש שמופנית בעיקר אליו משום מה ולא אלינו כי גם אנחנו אשמים. הייתי רוצה שרוני לוי יישאר פה בעונה הבאה". חנן ממן שספג לא מעט ביקורת בזמן האחרון בגלל יכולת מאכזבת, הציג אתמול משחק טוב. עם זאת, ייתכן וייאלץ לקצץ בשכרו או לחפש קבוצה חדשה.