מכבי חיפה השיגה אתמול (שני) ניצחונה רביעי ברציפות, 0:1 קטן על הפועל תל אביב. הפעם זה הלך הרבה יותר קשה משלושת הקודמים, ורק יכולת נהדרת של שוער הקבוצה ג'וש כהן מנעה מהכדורים של האדומים למצוא את הרשת.
מהרגע שכהן חזר לעמוד בין הקורות הירוקים לא ספגו. מדובר במשחק רביעי ברציפות שחיפה שומרת על שער נקי, נתון שגורם הרבה נחת לצוות המקצועי.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
העיקר הניצחון. שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
כהן זכה לשבחים גדולים על יכולתו, כשסיפק מספר הצלות מרשימות, כולל אחת ענקית לכדור חופשי של עומרי אלטמן. מאמן השוערים גיא ויזינגר, שעובד באופן אישי עם כהן, מרוצה מאוד מיכולתו והביטחון שהוא מקנה להגנה.
לצד זאת, אם יש נקודה שמדאיגה את חיפה היא ניצול המצבים: "זה משחק שיכולנו בקלות לנצח 0:4, אך בסיטואציה מסוימת זה גם היה יכול להסתיים בתיקו או חלילה בהפסד. לא הגיוני כל ההחמצות, הקורות (3) ואי ניצול המצבים במחצית הראשונה. זה מסוג המשחקים שאנחנו חייבים לדעת להרוג, אם לא נדע להכריע משחקים כאלה מוקדם נאבד נקודות חשובות. הנקודות האלו רשומות על שמו של ג'וש כהן, שנתן משחק גדול והשאיר אותן אצלנו", אמר שחקן בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן מזנק ומונע מעומרי אלטמן לכבוש
ג'וש כהן מזנק ומונע מעומרי אלטמן לכבוש
מקבץ הצלות. ג'וש כהן מזנק ומונע מעומרי אלטמן לכבוש
(צילום: ראובן שוורץ)
ניקיטה רוקאביצה, שכבש את שערו ה-11 העונה, נכנס לרשימה של עשרת הכובשים הגדולים בכל הזמנים של המועדון. בחיפה מבינים שיש להם ביד נכס רציני והמו"מ על הארכת חוזהו אמור לתפוס תאוצה בקרוב, במועדון אופטימיים מאוד ובטוחים שרוקאביצה יקבל את ההצעה ויחתום לשנתיים נוספות.
גם צ'ארון שרי, שקיבל הצעה לחוזה חדש, אמור להחזיר תשובה בקרוב, כאשר בחיפה מבינים שאסור להם לוותר על ההולנדי, שמציג העונה יכולת משופרת.
בינתיים קיימת אכזבה מסוימת מהבלם בוגדן פלאניץ', שעושה יותר מדי טעויות. בכר ימשיך לתת את הקרדיט לבלם, אך היכולת שלו רחוקה מזו שציפו בחיפה.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ימשיך עם אותו הרכב. ברק בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
לקראת משחק החוץ בשבת מול מכבי פ"ת והאקס גיא לוזון, בקבוצה מבינים שמדובר במשחק סופר משמעותי וחשוב. הירוקים לא מקלים ראש ביריבה ומודעים למשוכה הקשה הצפויה להם. בכר צפוי להמשיך עם אותו הרכב שעלה בארבעת המשחקים האחרונים.