מכבי תל אביב צלחה את המשימה שלה הערב (רביעי) וגברה על דינמו ברסט 0:1 בזכות פנדל של דן ביטון בדקה ה-50. הצהובים אמנם לא דרסו את היריבה, אבל יכולים להתגאות בתוצאה שתוביל אותם לצמד מפגשים קשה בפלייאוף מול רד בול זלצבורג. גם במקרה שלא יצלחו את ההתמודדות מול האוסטרים, המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית כבר מובטח.
"שיחקנו כמו גברים", אמר איתי שכטר בסיום. "ידענו שזה יהיה קשה, אבל לפני שהגענו למשחק הזה אמרנו שלא ניתן לו לברוח. אנחנו יודעים שלא הצגנו כדורגל גדול, אבל השגנו את התוצאה שהיינו צריכים".
3 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
שיחקו כמו גברים. איתי שכטר
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
יחגגו את ראש השנה עם הבטחה לליגה אירופית
(צילום: אורן אהרוני)
"את הליגה לא פתחנו טוב, יש מאמן וצוות מקצועי חדשים שמלמדים אותנו דברים חדשים. באירופה זה שונה, דוניס הביא מהניסיון שלו וזה עזר לנו לעלות לשלב הבא. אנחנו שמחים שאת ערב ראש השנה נחגוג עם הבטחה לליגה אירופית, אבל נעשה הכל כדי לעלות לליגת האלופות", סיכם שכטר.
גם דוניס נשם לרווחה: "אנחנו שמחים ומרוצים, ידענו שמחכה לנו משחק גדול. הבטחנו את הליגה האירופית ועכשיו מחכה לנו הצ'אנס להגיע לליגת האלופות. דינמו ברסט מאוד מסוכנת, אבל עשינו לחץ מצוין". המאמן המשיך להחמיא לשחקנים: "שיחקנו בצורה מסודרת, לא נתנו להם הזדמנות לעשות משהו, זה היה שיעור חשוב".
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
"שמחים ומרוצים". יורגוס דוניס
(צילום: ראובן שוורץ)