משחק הידידות בין נבחרות נורבגיה וישראל, שאמור היה להתקיים הערב באוסלו לא ייערך בסופו של דבר. זאת למרות שאתמול פנו ההתאחדויות של שתי המדינות לאופ"א, ביקשו לבטל את ההתמודדות ביניהן בשל מגפת הקורונה ונענו בשלילה.
ממשלת נורבגיה הייתה זו שהורתה בסופו של דבר לבטל את המשחק לאור כוונתה להחמיר את הסגר במדינה. להוראה אין קשר למקרה שהתרחש אתמול במחנה הישראלי בו התברר שהחלוץ מונס דאבור נדבק בקורונה.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ באימון הנבחרת
דור פרץ באימון הנבחרת
הנבחרת באימון לקראת המשחק שאמור היה להתקיים
(צילום: ההתאחדות לכדורגל )
היום בצהריים נמסר רשמית מההתאחדות לכדורגל: "המשחק בין נבחרות נורבגיה וישראל שתוכנן להתקיים הערב בוטל בהתאם להחלטות הרשויות בנורבגיה".
למרות הודעת ההתאחדות לכדורגל על כך שאין קשר בין מקרה ההידבקות של דאבור להחלטה של הרשויות בנורבגיה, בתקשורת המקומית דווקא מדווחים אחרת. על פי אחד הפרסומים, במכתב שנשלח להתאחדות הנורבגית על ידי משרד הבריאות המקומי, נכתב כי יש סיכון להידבקות של השחקנים והצוות במידה שההתמודדות תיערך. גם בהתאחדות הנורבגית טוענים כי אכן כך הם הדברים.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי באימון הנבחרת
ערן זהבי באימון הנבחרת
ערן זהבי. יתאמן גם הערב במקום לשחק
(צילום: ההתאחדות לכדורגל )

שחקנים בנבחרת: "זה סיוט"

במקום לשחק יקיימו הערב שחקני הנבחרת אימון. מחר הם יטוסו לצ'כיה לקראת המשחק נגד הנבחרת המקומית ביום ראשון במסגרת ליגת האומות. כעבור שלושה ימים הם יארחו את סקוטלנד באצטדיון בנתניה.
השחקנים, שקיבלו את ההודעה על ביטול המשחק חמש שעות וחצי בלבד לפני שריקת הפתיחה, הגיבו: ״שלחו אותנו באמצע קורונה למשחק ידידות שלא מעניין אף אחד, ובסוף מבטלים. שכונה אחת גדולה, אסור לקיים בכלל משחקים בינלאומיים. "זה סיוט, משתמשים בנו למשחקים לא מעניינים שבסוף לא מתקיימים".