וואו, כמה שזה היה דרמטי. פנדל של אלכסנדר פשיץ', חמש דקות בתוך תוספת הזמן, העניק למכבי ת"א ניצחון 1:2 על מכבי חיפה וצימק את הפער מהמוליכה ל-5 נקודות בלבד.
"יש עוד דרך ארוכה, אבל עשינו צעד קדימה", אמר מאמן הצהובים, פטריק ואן לוון, בסיום. "היה לנו קשה במחצית הראשונה, אבל התאוששנו בחצי השני כשניסינו לשחק כדורגל. אז התחלתי להאמין שההזדמנויות יגיעו ונבקיע".
3 צפייה בגלריה
טל בן חיים
טל בן חיים
בן חיים מאושר אחרי שער השוויון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
וככה זה נראה לאחר שער הניצחון בדקה ה-95
(צילום: עוז מועלם)
ואן לוון הוסיף: "צריך להראות אופי ואנחנו כצוות צריכים לדאוג שננצח גם כשהקבוצה לא מציגה כדורגל גדול. אני שמח מהניצחון".
טל בן חיים, שכבש את שער השוויון של מכבי ת"א, היה אמוציונלי. "הספידו אותנו מוקדם מידי. בכל מקום שמעתי שמכבי חיפה פייבוריטית וזה נתן לנו דרייב. אני שמח שבסופו של דבר השגנו את הנקודות, כי במקום שהפער היה גדל ל-11, הוא ירד ל-5. אני מאמין באופן חד משמעי שאפשר לקחת אליפות".
מהעבר השני, תסכול גדול אצל הירוקים, שהוליכו 0:1 ולבסוף יצאו מבלומפילד ללא נקודות. "כואב להפסיד בצורה כזאת במשחק כזה חשוב", אמר המאמן המפסיד, ברק בכר. "בטח לאחר מחצית ראשונה בה היינו הרבה יותר טובים. ספגנו שער שטותי ומיותר, וזה כואב. אבל אין מה לעשות. כולנו עכשיו מבואסים ובדיכאון. מחר נקום, נתאמן ונתכונן להפועל כפר סבא. אנחנו עדיין במקום הראשון, עדיין מוליכים את הליגה בחמש נקודות יתרון על המקום השני".
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"היה לנו קשה במחצית הראשונה". ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
בכר דיבר גם על חוסר היציבות של קבוצתו: "אני מסכים שבמחצית השנייה הייתה ירידה, אבל זה לא שמכבי תל אביב הייתה טובה יותר. היה משחק שקול וטעות אחת שלנו הכריעה את המשחק. אני לא חושב שזה קשור לאופי, זה חוסר מזל. אנחנו עדיין קבוצה חזקה מבחינת מנטלית ומקצועית".