אמנם אין לנו את הליגה הכי נוצצת, אולי הרמה היא לא הכי טובה שיש, אבל זו עדיין הליגה שלנו ואנחנו בדרך כלל אוהבים אותה – אז למה בחרו במינהלת הליגה לפתוח את עונת 2020/21 עם המפגש בין מ.ס אשדוד ועירוני קריית שמונה?
השתיים ייפגשו באצטדיון הי"א בשבת הבאה (29 באוגוסט) ב-19:00 במשחק הראשון של העונה. הסיבה נעוצה כמובן בכך שמכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים ישחקו יומיים קודם לכן במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, ולכן שובצו ליום ראשון.
2 צפייה בגלריה
איסמעיל ריאן מול פיראס אבו עקל
איסמעיל ריאן מול פיראס אבו עקל
לא בדיוק משחק נוצץ. ריאן מק"ש מול אבו עקל מאשדוד
(צילום: אפי שריר)
עוד ביום שבת: העולה החדשה בני סכנין תארח את בני יהודה של אלישע לוי (19:45) והפועל כפר סבא תפגוש את הפועל תל אביב (20:30) באצטדיון המושבה.
בראשון צפוי יום עמוס עם ארבעה משחקים – הפועל ב"ש – מכבי נתניה (20:00), הפועל חיפה – בית"ר ירושלים (20:15), הפועל חדרה – מכבי חיפה (20:30) והמשחק המרכזי שיפגיש את האלופה מכבי תל אביב ומכבי פתח תקווה (21:00).
2 צפייה בגלריה
בלקמן וטל בן חיים
בלקמן וטל בן חיים
האלופה תפתח מול לוזון ומכבי פ"ת. בלקמן וטל בן חיים
(צילום: ראובן שוורץ)
במינהלת טרם פירסמו את מועד המשחקים של המחזור השני וצייצו: "המועדים תלויים בהתקדמות נציגות ישראל באירופה וזאת בשל הצורך לסנכרן את ימי המשחקים. בהתאם לכך, שיבוץ ופרסום משחקי מחזור 2 (שיתקיימו בסופ"ש של ה-12 בספטמבר) יתבצע רק לאחר סיום משחקי הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית והגרלת משחקי הסיבוב השני (תחילת ספטמבר).