מכבי חיפה הבטיחה אמש את המקום השני עונה שנייה ברציפות אחרי שניצחה 1:2 את הפועל באר שבע בסמי עופר. למרות זאת, הדבר לא צפוי להקנות למרקו בלבול את משרת המאמן בעונה הבאה.
בלבול זוכה להערכה גדולה בקרב הנהלת המועדון, אבל יעקב שחר מתכוון לבצע שינויי על הקווים ולמנות את ברק בכר למאמן. "מרקו הוביל את הקבוצה למהפכה מאז שהוא הגיע", אמר גורם במועדון. "הוא הצליח בגדול. נכון שלא זכינו איתו בתואר, אבל רואים דרך ויכולת שלא הייתה פה שנים. על זה מגיע לו יותר כבוד וקרדיט".
2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מוערך, אבל לא ימשיך. מרקו בלבול
(צילום: ראובן כהן)
בחיפה ממתינים להתפתחות בגזרת בכר והפועל באר שבע. המאמן מנסה להגיע להבנות לגבי הפיצוי שיקבל מקבוצתו לשעבר, דבר שיקל עליו לסגור לגבי השכר שהוא אמור לקבל בחיפה. ההערכות הן שתוך עשרה ימים לכל היותר יודיע שחר על המאמן בעונה הבאה.
לאחר הניצחון אמש קיבל סנטיהו סלליך שבחים גדולים על יכולתו. השחקן, אחד האהובים על בלבול, כבש משחק שלישי ברציפות וצפוי להמשיך לקבל קרדיט עד לסיום העונה. גם ניקיטה רוקאביצה, שכבש את שערו ה-20 העונה, זכה למחמאות.
2 צפייה בגלריה
סנטיהו סלליך
סנטיהו סלליך
סלליךקיבל שבחים
(צילום: ראובן כהן)
מה שמדאיג מאוד את הירוקים זו היכולת של חוליית ההגנה החדירה. טרנט סיינסברי, שסובל מירידה ביכולתו, עשוי שלא להמשיך בעונה הבאה, אך את ההחלטה הסופית בעניינו יקבל המאמן הבא שימונה.