מכבי חיפה תצא מחר (שבת, 15:00) למשחק חוץ קשה מאוד מול הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה בליגת העל - עירוני קריית שמונה. הקבוצה של ברק בכר מגיעה לאחר ה-0:2 החשוב על בית"ר ירושלים בתחילת השבוע ומקווה ליצור רצף חדש של ניצחונות.
המאמן לא יבצע שינויים בהרכב, כך שג'וש כהן ימשיך בין הקורות. "אנחנו צריכים לבוא למשחק הקרוב באותה גישה ולא להפוך את הניצחון על בית"ר למשהו חד פעמי", אמר בכר. "מוחמד עוואד וירדן שועה ביקשו לעזוב ואנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח. יש לנו התקפה מספיק טובה, היא לא הבעיה שלנו".
3 צפייה בגלריה
בכר על הקווים
בכר על הקווים
"צריכים לבוא באותה גישה". על הקווים
(צילום: מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ימשיך בין הקורות. כהן
(צילום: עוז מועלם)
המאמן התייחס ליריבה מחר: "זה יהיה במגרש קשה מול קבוצה שעוד לא הפסידה העונה. משחק אחד טוב שלנו לא מספיק, אין לנו את הלוקסוס להוריד את הרגל מהגז". הקפטן נטע לביא סיכם: "כל משחק קשה מאוד, נבוא מוכנים. זה לא תירוץ שהמשחק יהיה ב-15:00 בצהריים".
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה חוגג
קובי רפואה חוגג
יחגוג גם מול מכבי חיפה? רפואה
(צילום: ראובן שוורץ)

רפואה בונה על דהן ונחמיאס

קריית שמונה, מנגד, מקווה לחזור, לפחות זמנית, לראשות הטבלה. המאמן קובי רפואה ימשיך עם אותו הרכב שרץ במשחקים האחרונים וכולל את צמד הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס. הצפונים ספגו שני שערים בלבד מתחילת העונה, וזה אומר הרבה.
רפואה שוחח עם שחקניו והבהיר להם שמדובר במשחק סופר משמעותי שיכול להוות הצהרת כוונות להמשך. שחקן בקריית שמונה אמר לקראת מחר: "זה משחק סופר חשוב וקשה, אבל אצלנו בבית אנחנו יכולים וצריכים לנצח כל קבוצה. נבוא לתת 200 אחוז על מנת לנצח ולהתבסס חזק בצמרת".