מאמן בני סכנין אלדד שביט נכנס הבוקר (חמישי) לבידוד ובהמשך היום יעבור בדיקת קורונה שאחרי הגעת תוצאותיה מחר תתקבל החלטה בנוגע להמשך התנהלות הקבוצה. מי שיחליף את שביט בינתיים הוא עוזר המאמן, הראל סלע יחד עם שאר הצוות המקצועי שיעבוד לפי הוראות של המאמן. העוזר סלע צפוי גם לעמוד על הקווים במשחק הקרוב ביום שבת מול מכבי נתניה.
בשיחה עם ynet נשמע שביט מודאג, סיפר שהוא סובל מתסמינים והתקשה לדבר. לדבריו, הבהיר הבוקר להנהלה כי הוא חושש ששאר הצוות והשחקנים עלולים להידבק והמליץ שיעברו בדיקת קורונה מיידיות: "יש לי תסמינים, אני מרגיש לא טוב. בסביבה הקרובה שלי יש אנשים עם קורונה. כל השחקנים היו קרובים אליי באימונים - בשיחות אישיות, באימון עצמו ובחדר ההלבשה ולכן זה מדאיג. בהנהלה מודעים להכל ומטפלים בכל מה שצריך".
2 צפייה בגלריה
בני סכנין
בני סכנין
שביט. "מדאיג"
(צילום: שרון צור)
מהמועדון עצמו נמסר: "המאמן אלדד שביט נכנס לבידוד החל מהיום. הוא יעבור היום בדיקת נגיף קורונה, עם הגעת התוצאה מחר נדע כיצד לפעול לגביי שאר הקבוצה. עד אז נתנהל כרגיל. ב-72 השעות האחרונות יש מגמת ירידה בתחלואה . מרגע זה עוזר המאמן הראל סלע יחד עם הצוות המקצועי ינהלו את הקבוצה מקצועית תוך כדי קשר מתמיד עם המאמן הראשי. איחולי בריאות לאלדד".
במכבי נתניה שמולה תשחק סכנין עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות, ומסרו: "עד שלא יודיעו לנו אחרת, הכל כרגיל".
בעניין אחר, במועדון מקווים לפתור את הסאגה סביב החלוץ אוסאמה חלאילה אשר ביקש להשתחרר מהקבוצה ואף איים שלא להגיע לאימון. בסכנין הבהירו כי אין כוונה לשחרר את החלוץ והוסיפו כי במידה וייקח את הדין על עצמו ולא יגיע הוא ייקנס. עם זאת, בקבוצה מודעים להתעניינות של קבוצות אחרות בשחקן, כולל מכבי חיפה, לה כבר הועבר המסר כי אין כוונה לשחררו. גורמים במועדון טענו כי למרות הסירוב ייתכן והדברים ישתנו בהמשך. בסכנין עדיין לא מוותרים על צירופו של כארם ארשיד מהפועל רעננה, שכבר הביע את רצונו להצטרף אך כרגע עלויות העסקה גבוהות מדי עבור המועדון.
2 צפייה בגלריה
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג
חלאילה. עתיד לא ברור
(צילום: ראובן שוורץ)