לחץ גדול בהפועל תל אביב בעקבות ה-0:0 עם בית"ר ירושלים בבלומפילד אמש (שבת). האדומים לא ניצחו בביתם מאז חודש נובמבר, עשו זאת פעם אחת בלבד העונה ואם בני יהודה תנצח הערב (20:00) את הפועל חדרה היא תצמק ממנה את הפער לארבע נקודות בלבד.
בשל העובדה שהפועל תל אביב טרם הבטיחה את ההישארות, ועדיין צריכה לפגוש את בני יהודה בפלייאוף התחתון, במועדון שוררת דאגה כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.
3 צפייה בגלריה
קלינגר עם שטקוס
קלינגר עם שטקוס
קלינגר עם שטקוס. הדעות לגבי המאמן חלוקות
(צילום: עוז מועלם)
"זו עונה כושלת במיוחד", אמרו במועדון. "אם ניר קלינגר, אחרי כל מה שקיבל, עוד לא הצליח להשאיר את הפועל בליגה, זה מסביר את הכל ולמה הוא עדיין לא קיבל אפילו פנייה לקראת העונה הבאה. אולי הגביע יתקן את הרושם. אולי ניקח את התואר אחרי שהיה לנו מזל ענק עם ההגרלות מול קבוצות מהלאומית, אבל זה כישלון גדול בליגה, בעיקר של העומד על הקווים".
למרות שלפחות בקרב חלק מהבעלים יש לקלינגר תמיכה במקרה של הישארות, גם שמו של חיים סילבס הוזכר כמועמד להתמנות למאמן בעונה הבאה. מי שלא ימשיך בשל ריבוי הפציעות הוא אדי גוטליב, שגם אמש, אחרי שחזר להרכב בתום תקופה ארוכה, נטש את המשחק בעקבות רגישות במפשעה.
3 צפייה בגלריה
הפועל ת"א כבר שכחה מתי ניצחה בבלומפילד
הפועל ת"א כבר שכחה מתי ניצחה בבלומפילד
הלחץ בהפועל ת"א מורגש
(צילום: עוז מועלם)
במחזור הקרוב תארח הפועל תל אביב בפעם האחרונה בבלומפילד את הפועל כפר סבא, שכבר ירדה לליגה הלאומית. המטרה תהיה להכשיר את עומרי אלטמן. גם דן איינבינדר, שהציג יכולת חלשה במיוחד נגד האקסית, ביקש להתחלף בדקות הסיום ולא ברור אם יהיה כשיר.
בקבוצה שוררת אכזבה מהיכולת של החלק ההתקפי, ממנו נעדר אלטמן בשני המשחקים האחרונים. התסכול הגדול ביותר הוא משלומי אזולאי, שמציג יכולת רעה וכבש שער אחד בלבד מאז שהצטרף בינואר. גם לידור כהן הפגין יכולת ירודה. אושר דוידה היה טוב במחצית הראשונה, נעלם בשנייה ובמועדון לא מרוצים מקבלת ההחלטות שלו.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב. הקבוצה תספוג כנראה קנס בגללם
(צילום: עוז מועלם)
הפועל תל אביב תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב, ככל הנראה תחת סעיף של התפרעות אוהדים, וככל הנראה תספוג קנס, זאת בעקבות השלכת החפצים במחצית הראשונה כלפי מרקו יאנקוביץ' מבית"ר, דבר שגרם לשופט רועי ריינשרייבר להפסיק את המשחק לשתי דקות.