"חמישה בכירי המשתכרים בבית"ר ירושלים מרוויחים יותר מ-24 שחקני אשדוד. מילא היה קצת נחת, לא מגיע לאוהדים ולא מגיע למשפחה שלי את כל האכזריות הזו. הלב נשבר כל שבוע".
אחרי שהודחה כבר בשמינית גמר גביע המדינה בטדי עם הפסד 2:1 בהארכה למ.ס אשדוד, הבעלים משה חוגג צייץ וכיוון את האש לעבר השחקנים הוותיקים שלו.
3 צפייה בגלריה
חוגג בטלפון
חוגג בטלפון
הוציא עצבים בציוץ. חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
חוגג נראה שבור במיוחד אחרי ההפסד, כשחמשת בכירי המשתכרים בבית וגן הם אלירן עטר, עידן ורד, מיכאל אוחנה, עלי מוחמד ומרקו יאנקוביץ', כשאחרי הציוץ מאמש הוא סימן אותם פומבית.
"זו הונאה, כל סיפור המשכורות בלוף אחד גדול בכדורגל הישראלי", אמר חוגג לסביבתו הקרובה לפני שעזב בזעם את טדי, אבל הבהיר אחרי גל שמועות סביבו: "אני לא עוזב לשום מקום, אשאר פה עוד הרבה זמן".
מעבר לכך שסלובודן דראפיץ' צפוי לעזוב בסיום העונה, גם אם יעלה לפלייאוף העליון, כשבית"ר תתארח כבר בעוד יומיים אצל אותה אשדוד, חוגג עשוי במקביל לשנות את סגל השחקנים בעיקר בשל האכזבה מהמחויבות שלהם.
3 צפייה בגלריה
אלירן עטר  עם הכדור
אלירן עטר  עם הכדור
לא אמור להמשיך. עטר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מלבד הניצחון נגד הפועל כפ"ס החלשה, בית"ר מציגה יכולת חלשה במשחקים האחרונים. "לא יכול להיות שחוגג משקיע פה, השחקנים מקבלים את כל התנאים ובשום משחק הם לא מגיעים, נמאס לכולם", אמרו בבית"ר.
בין היתר מדובר באלירן עטר, שאמנם עשוי לקבל חידוש חוזה אוטומטי אם יגיע לכמות כוללת של 16 שערים ובישולים לפחות, אולם המגמה היא לא לחדש את החוזה שלו לעונה הבאה. לצד זאת, עדיין לא ברור מה יהיה מעמדו של ורד.
דראפיץ' הורחק על ידי השופט לירן ליאני במהלך המשחק מול אשדוד, אולם צפוי לעמוד מחרתיים על הקווים באיצטדיון הי"א. המאמן היה עצבני מאוד אחרי שלטענתו ליאני לא שרק לפנדל בטוח לטובתה של בית"ר. ליאני הרחיק את המאמן לאחר שמחה, השתולל ונצמד אליו. הוא עשוי לעמוד בפני ועדת משמעת.

בן שמעון: "גאווה גדולה"

מ.ס אשדוד חווה עד כה העונה את אחת העונות המרשימות בתולדות המועדון. אחרי הבטחת המקום השלישי בעונה הסדירה ורגע לפני הפלייאוף העליון, הקבוצה של רן בן שמעון הראתה הרבה אופי מול בית"ר ירושלים (1:2 בהארכה) בגביע המדינה.
"תחושה של גאווה גדולה, גם על המעבר לשלב הבא בגביע במשחק מאוד קשה, אבל בעיקר על היכולת", אמר לאחר המשחק בן שמעון, שמיד לאחר השריקה מיהר לחגוג עם האוהדים ביציע ושיחרר צעקת "ישש" שנשמעה בכל האצטדיון. "השחקנים מוציאים מעצמם כל כך הרבה בתקופה מאוד עמוסה. זו עוד תחנה שנותנת לנו אנרגיה להמשך הדרך".
3 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד חוגגים
שחקני אשדוד חוגגים
שחקני אשדוד חוגגים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מה שעודד את אנשי אשדוד הייתה העובדה שאתמול שיחקו הדרומיים ללא צמד האוגנדים, החלוץ פהאד באיו עזיז והבלם טימותי אוואני, ועדיין חסרונם לא הורגש. מי שקיבלו לא מעט מחמאות היו הבלם הצעיר, גיל כהן, שסיפק משחק שקט וטוב, השוער יואב ג'רפי והקשר שלומי אזולאי.