אחרי סערת המסיבה שערך היום (שישי) ערן זהבי בביתו בסביון והביאה למעצרו, נראה שזו ממש לא הפעם הראשונה שהתקבלו תלונות על רעש במקום.
תושבים בסביון טוענים שבזמן האחרון, מאז שזהבי חזר לארץ, יש הרבה אירועי רעש כתוצאה ממסיבות. תושבים התלוננו בפני המועצה המקומית שהבטיחה להם שתטפל בנושא.
2 צפייה בגלריה
לא הפעם הראשונה שיש תלונה על רעש. תיעוד המעצר
לא הפעם הראשונה שיש תלונה על רעש. תיעוד המעצר
לא הפעם הראשונה שיש תלונה על רעש. תיעוד המעצר
בצהריים תושבי האזור התקשרו למשטרה בעקבות רעש, אולם לדבריהם היא לא הגיעה. הם פנו לראש המועצה מוטי לנדאו, שפנה למשטרה בעצמו – ורק אז הגיעו השוטרים. רק לאחר שראש המועצה עזב את המקום החל הבלגן.
שוטרים שהגיעו למסיבה טענו כי זהבי הפריע להם במילוי תפקידם - ולכן עצרו אותו והובילו אותו אזוק לתחנת המשטרה. חלוץ נבחרת ישראל הגיע לתחנת מסובים, שם השוטרים גבו ממנו עדות.

מהמשטרה נמסר כי בעקבות כמה תלונות שהגיעו למוקד 100 על השמעת מוזיקה רועשת בשעות מנוחה במסיבה שנערכה בסביון, הגיעו למקום שוטרים: "השוטרים פעלו להפסקתו של הרעש, ואולם בעל המקום הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, סירב להזדהות, קילל אותם ואף הפנה לעברם איומים. בשלב זה הודיעו לבעל המקום כי הוא מעוכב, ולנוכח התנגדותו הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנה".
במשטרה אמרו כי זהבי התחצף לשוטרים ואמר להם כשביקשו ממנו להזדהות: "אתם מכירים אותי, אני אפרסם את כל המקרה". לדברי השוטרים, הוא טרק בפניהם את השער - ובשלב זה הודיעו לו השוטרים כי הוא מעוכב בחשד להפרעה לשוטר במילוי תפקידו ואיומים.
2 צפייה בגלריה
 מספר שעות לפני המעצר
 מספר שעות לפני המעצר
מספר שעות לפני המעצר
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ערן זהבי)

קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד היה בן האנשים ששהו במסיבה: "ערן לא קילל, כל המהלך המוגזם הזה קרה בגלל שזה ערן זהבי".
"זו לא הייתה אפילו מסיבה, אולי 15 אנשים בסך הכל כולל הילדים שלנו. איזו הגזמה של המשטרה, באו לחפש אותו מהפעם שעברה, סתם השתוללו", כך מעיד אחד מהאנשים ששהו בביתו של חלוץ הנבחרת.
מקורביו של זהבי אמרו: "זה יצא מכלל פרופורציה, לא הייתה שום סיבה למעצר שלו". הערכה: בתום חקירתו, המשטרה תשחרר את השחקן.