המתנדבת, שהגישה את התלונה נגד מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג בטענה כי ביצע בה עבירת מין חמורה, עברה בדיקת פוליגרף ונמצאה דוברת אמת בשלוש השאלות עליהן נשאלה. השאלות קשורות עבירת המין, לכאורה, שביצע בה שטרלינג - ועל כולן השיבה בחיוב.
עורכי הדין, משה וזיו גלעד, המייצגים את המתלוננת בפרשה, הגיבו: "אנחנו ניתן לתוצאת האמת של המתלוננת בפוליגרף לדבר בעד עצמן. במיוחד לאור העובדה שהמתלוננת הסכימה מיידית במשטרה לבדיקה והחשוד סירב. אין לנו מה להוסיף".
2 צפייה בגלריה
אורן שטרלינג מדבר במסיבת העיתונאים
אורן שטרלינג מדבר במסיבת העיתונאים
אורן שטרלינג מדבר במסיבת העיתונאים
(צילום: אורן אהרוני)
כזכור, הפרשה התפוצצה לפני שבועיים וחצי, כאשר הצעירה פנתה למשטרה והגישה תלונה נגד שטרלינג (47). לטענתה, המנכ"ל גילה כי היא מנהלת רומן עם אחד השחקנים במועדון, ואיים עליה כי אם לא תיעתר לבקשותיו המיניות הוא יחשוף את דבר הרומן.
הבוקר ערך שטרלינג מסיבת העיתונאים בקשר לפרשה, במהלכה היה נסער. "נקלעתי לסיטואציה שאני לא מאחל גם לשונאים שלי", אמר שטרלינג ואף פרץ בבכי. "אני עובר סיוט, אבל הבטחתי למשפחה שלי שאהיה חזק. שיתפתי פעולה עם המשטרה ועניתי על כל השאלות. אני חושב שגם נתתי להם את הראיות החותכות לכך שיש פה מסע נקמני או ניסיון להפיל מישהו. אנשים שמכירים אותי ויודעים מאיפה אני שמים עליי אזיקים".
2 צפייה בגלריה
אורן שטרלינג
אורן שטרלינג
"יש פה מסע נקמני". שטרלינג
(צילום: עוז מועלם)
בנוגע לאחת הטענות של המתלוננת על תקרית בה תקף אותה מינית בבית מלון, אמר שטרלינג: "אני גר בנהריה והמלון בחיפה. השיחה האחרונה שלי בנייד באותו ערב הייתה ב-18:00. היא שאלה אותי אם יש לי עוד טלפון, אבל אין דבר כזה. בעימות, כאשר שאלתי את המתלוננת מאיזה מכשיר התקשרתי אליה היא אמרה שמהטלפון שלי. אמרתי לה 'איך זה יכול להיות אם השיחה האחרונה שלי ב-18:00 והוא מאוכן בבית? איך יכול להיות שהייתי איתך במלון?'. באירוע אחר היא טוענת שנכנסה לשירותים וטענה שבכל תאי השירותים אין מנעולים ופתחתי לה את הדלת. בכל דלתות השירותים שם יש מנעולים מבפנים ולא ניתן לפתוח אותן מבחוץ".