שביעות רצון גדולה בבני סכנין מזימונו של אוסאמה חלאיילה לנבחרת ישראל. אתמול (שלישי) קיבל השחקן הודעה על צירופו לסגל במקומו של מואנס דאבור החולה בקורונה לקראת המשחקים בשבוע הבא נגד צ'כיה וסקוטלנד בליגת האומות.
מעבר לזימון היוקרתי, לדברי ראשי המועדון הם בטוחים כי תג המחיר של החלוץ יעלה וניתן יהיה למכור אותו בסכומים גבוהיים שיעשירו את הקופה הדלה.
2 צפייה בגלריה
חלאילה חוגג
חלאילה חוגג
מעורר תקוות. אוסאמה חלאיילה
(צילום: ראובן שוורץ)
חלאיילה (22) עצמו ביקש כבר בתחילת העונה לעזוב לקבוצה בכירה אחרי שמכבי חיפה והפועל באר שבע הביעו את התעניינותן בו, אך דרישות כספיות מצד סכנין שעמדו על כשני מיליון יורו הורידו את הנושא מהפרק וגררו כעס מצד החלוץ שנחשב לכישרון גדול.
חלאיילה, החתום על חוזה לשלוש שנים נוספות בסכנין, הבהיר אין בכוונתו להישאר הרבה זמן במועדון. הוא שואף לעזוב כבר בחלון העברות של ינואר או לכל המאוחר בסיום העונה.
2 צפייה בגלריה
אוסאמה חלאילה
אוסאמה חלאילה
אוסאמה חלאילה
(צילום: עוז מועלם)
מיימון חלאיילה, אביו של השחקן, סיפר ל-ynet ספורט: "אנחנו שמחים ומתרגשים על הזימון ומאמינים שבסופו של דבר בסכנין יבינו שהם צריכים לשחרר אותו, ובכך לתת לו לגדול ולהתפתח בקבוצה גדולה בארץ או בקבוצה בחו"ל. אני מאמין שעד סוף השנה זה יקרה וסכנין תבוא לטובת הילד. עד עכשיו באר שבע הייתה הרצינית מבין כל הקבוצות שרוצות אותו".
בסכנין אגב, הדפו של הביקורות לפיהן מוקדם מידי היה לזמן את השחקן. "זה שרפאלוב לא זומן לא צריך להיות קשור לזימון של אוסאמה. מדובר בשחקן מוכשר שכבר שיחק בנבחרת הצעירה ויכול לעזור לבוגרת ולהביא גאווה לסכנין ולמדינה".
חלאיילה עצמו זכה לפירגונים רבים והבטיח: "אעשה הכל כדי להוכיח שאני שווה את הזימון וכדי להצליח עם נבחרת ישראל".
בסכנין, בה עדיין מתקשים להירגע מההפסד (2:1) למכבי תל אביב, מנצלים את הפגרה להשלמת פערים תוך תקווה שהשחקנים הפצועים ישובו לסגל, ובראשם השוער מחמוד קנדיל. מי שייעדר השבוע מהאימונים הוא מאמן הכושר, חואן קרלוס, שקיבל אישור לטוס לבקר את משפחתו בספרד אותה לא ראה בשנה האחרונה.