גם אם מכבי ת"א לא תזכה בסופו של דבר באליפות, פטריק ואן לוון צפוי להישאר לעונה נוספת על הקווים יחד עם עוזרו רינייר רובמונד ומאמן השוערים דניס גנטנאר. ואן לוון החליף את יורגוס דוניס לפני תשעה משחקים וצבר 25 נקודות: שמונה ניצחונות ותיקו - ובסך הכל 93 אחוזי הצלחה.
הבעלים, מיץ' גולדהאר, סימן את ההולנדי כמי שהוא רוצה לקדם. כבר בקיץ האחרון הוא שימש כסוג של מנהל מקצועי בזמן שדוניס אימן. ואן לוון תיפקד עד כה כמנהל אקדמיה בלבד, אבל בעקבות ההצלחה שלו בעמדת המאמן התקבלה החלטה עקרונית שיישאר לעונה נוספת ויתחיל להכין את הקבוצה לעונה הבאה עם לוחות הזמנים הצפופים.
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון. עדיין לא הפסיד
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב מול חדרה
(צילום: ראובן שוורץ)
ואן לוון סיכם את ה-1:3 על הפועל חדרה אתמול: "הבקענו שלושה שערים ואני שמח. טוב שמתחילים לנצל את ההזדמנויות". יונתן כהן שוב לא היה חלק מהסגל, כשהמטרה להכשירו לקראת המשחק מול שחטאר דונייצק בחמישי הבא, וייתכן כי בשבת נגד הפועל כפר סבא כבר יישב על הספסל. מי שעוד לא נכלל בסגל היה אייל גולסה שנפצע במשחק נגד באר שבע ויהיה כשיר לכפ"ס.
במכבי ת"א היו מרוצים מאוד מהיכולת של אבי ריקן, שמציג יכולת טובה מאוד אחרי שמיעט לשחק בתקופה האחרונה. גם אלכסנדר פשיץ' שכבש צמד זכה למחמאות. הסרבי אמר אחרי המשחק: "אפשר לראות במשחקים האחרונים שיש לנו אופי חזק. אנחנו צריכים ביטחון וזה עזר לנו, במיוחד ביום שרובי לבקוביץ' היה מצוין ומגיע לו כל הכבוד. אני יכול להגיד שמה שהכי חסר לי זה לשחק מול האוהדים, אני שומע הרבה דברים טובים על אוהדי מכבי, רוצה אווירה כמו שהייתה בכוכב האדום כמה שיותר מהר".