אחרי כמעט חמש שנים כמאמן הפועל באר שבע, הערב (שבת, 19:00) ברק בכר יפגוש את האקסית לראשונה מאז שהתפטר מתפקידו בחודש ינואר, כשהוא עומד על הקווים של מכבי חיפה במסגרת המשחק על המקום החמישי בגביע הטוטו.
בכר התאקלם די טוב מבחינה אישית בחיפה. הוא הבהיר לסובבים אותו שהוא בעל הבית, כאשר במשחק גביע הטוטו הראשון שלו בקריית שמונה אחד מהאוהדים שישב ביציע מאחורי הספסל של בכר הגיב לעבירה של שחקן חיפה וצעק למאמן "בכיין, שכחת מאיפה באת". בכר לא התרגש והשיב לו מיד: "שב בשקט", דבר שלא ראינו מבלבול בכל התקופה שלו על הקווים.
2 צפייה בגלריה
בכר במשחק שני על הקווים
בכר במשחק שני על הקווים
מפגש פיקנטי מול האקסית. בכר
(צילום: ראובן שוורץ)
נכון לעכשיו, בכר מרגיש נהדר במועדון, הוא מגיע מוקדם מאוד לכפר גלים ומשקיע שעות רבות בעבודה, מקיים שיחות אישיות ועובד על הפרטים הקטנים ביותר. בסביבתו של המאמן מבהירים שהוא לא מחפש "פלסטרים" אלא מחפש שידרוג משמעותי לסגל, ולכן לא ממהר להחתים רכש.
הצוות שהגיע איתו, וכולל לא מעט אנשי מקצוע: עוזר מאמן, מאמן שוערים, מאמן כושר, ומנטאליסטים, נכנס היטב לעניינים ונראה כי גם הם התאקלמו בצורה טובה. בכר מבין כי חובת ההוכחה עליו והוא יימדד במבחן התוצאה. העובדה שבלבול סיים את דרכו למרות המקום השני מבהירה לבכר שהירוקים לא יסתפקו בפחות מצלחת אליפות, והשאלה אם הוא יעמוד בלחץ ויצליח להחזיר את האליפות לכרמל.
"המשחק הזה הוא בעצם האחרון שלנו לפני אירופה, כך שמלבד הרצון שלנו לנצח ולהצליח בו, מדובר גם בהכנה חשובה והפועל באר שבע יריבה חזקה", אמר בכר לקראת המפגש וכמובן התייחס גם לקשר שלו ליריבה. "כמובן שיש גם את הפן האישי, זה המפגש הראשון שלי עם מקום בו אימנתי לאורך חמש עונות, כך שישנה גם התרגשות".
מוחמד עוואד לא צפוי להיכלל בסגל, כאשר נראה כי שבוע הבא יהיו התפתחויות בנוגע אליו. החלוץ מאוד רוצה למצות את האופציות שלו בחו"ל, אך קודם לכן הוא יצטרך לחתום על חוזה חדש ואז ככל הנראה לעבור בהשאלה, אלא אם הירוקים יקבלו עליו כבר עכשיו את הסכום שהם דורשים עליו, כמיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
מוחמד עוואד
מוחמד עוואד
מצפה לעזוב לאירופה. מוחמד עוואד
(צילום: עוז מועלם)
עוסאמה חלאיילה ששמו עלה כמועמד אפשרי לחזק את הסגל, נמצא על הכוונת אך הדרישות של סכנין, שני מיליון אירו, לא ריאליות מבחינת חיפה, ורק אם העולה החדשה תפחית את הדרישות תהיה עסקה בין הצדדים.
בכר ממשיך בחיפושים אחר בלם וקשר זרים לקבוצה, כאשר הירוקים ירדו כרגע מג'ורג' מנדז'ק, שכבר הגיע לסיכום על חזרתו לקדנציה שנייה, אך החליט להעלות את דרישותיו ולא עלה לטיסה לארץ. לקראת המשחק הערב צמד הבלמים יהיו עאיד חבשי ועופרי ארד, כאשר בהתקפה ישנה התלבטות מי יפתח בחוד, סתיו נחמני הצעיר או ניקיטה רוקאביצה.