הפועל ת"א מנהלת מגעים עם שני אנשי עסקים למכירת המועדון, שאחד מהם גם הקים קבוצת רכישה. במועדון אישרו את הדברים.
מי שמנהל את המגעים האחרונים הוא בועז תושב, אחיינו של מאיר תושב המחזיק ב־37.5 אחוז מהבעלות על המועדון, בדיוק כמו האחים שרון ויצחק ניסנוב, כשזאב גרינברג מחזיק ב־25 אחוז.
2 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
מגעים למכירת המועדון. האחים ניסנוב, גרינברג ותושב
(צילום: עוז מועלם)
ל"ידיעות אחרונות" נודע כי בשלוש וחצי שנות הבעלות הנוכחית, השקיעו ארבעת הבעלים יחדיו כ־18 מיליון שקל, כולל שלושה מיליון שקל הלוואה מאחד הבנקים. גרינברג השקיע כ־2.5 מיליון שקל, האחים ניסנוב השקיעו בין 5 ל־6 מיליון שקל ואילו תושב בין 7 ל־8 מיליון שקל. לכל אחד מהם יש אפשרות לרכוש את אחוזי הבעלות של השני בהליך של במבי (buy me buy you).
הדרישה במגעים בין תושב למתעניינים ברכישה הייתה השקעה של לפחות שמונה מיליון שקל. נראה כי כרגע מוכן אחד מאנשי העסקים להשקיע 5 עד 6 מיליון שקל, סכום שכנראה יהיה גבוה ממה שהבעלים הנוכחיים מסוגלים להשקיע בתקופת הקורונה. נציין כי לקבוצה חובות לשחקנים ולקבוצות מחו"ל שנידונו בפיפ"א המוערכים ב-18 מיליון שקל, והם תלויים בערעורים ב-CAS. הרוכשים המיועדים הבהירו כי הם מחויבים לבדיקת נאותות עמוקה.
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
אוהדי הפועל ת"א. סוף סוף יקבלו קבוצה טובה?
(צילום: עוז מועלם)
ההתחייבות לשכר השחקנים לעונה הבאה, ולפני קיצוץ הקורונה, עומדת על 13 מיליון שקל. תושב וגרינברג הבהירו שהם מעוניינים למכור, אך לא ברור מה עמדת האחים ניסנוב. אם הקבוצה לא תימכר, הבעלים יעמידו תקציב שכר שחקנים של כשמונה מיליון שקל בלבד, אבל גם זה במקרה שיהיה קהל או רשת ביטחון שייתן משרד האוצר.