חיים סילבס צפוי לשלם את המחיר על הכישלונות של הפועל חיפה, ולא ימשיך בעונה הבאה, זאת אחרי שקיבל חיזוק מרשים בחלון ההעברות בינואר: אלון תורג'מן, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, חמאד גאנם וחנן ממן.
המאמן התייחס להדחה הכואבת מגביע המדינה - 3:2 למכבי תל אביב - וביקר את השופטים על כך שלא אישרו את השער של עדן בן בסט בסיום: "הקוון לא הרים את הדגל בשניות הראשונות ורק אחרי כמה שניות אמרו לו באוזנייה להרים. אין VAR, זה מה שהחלטת ותמשיך קדימה. זה מכעיס מאוד, עונה שלמה הייתה על הכף".
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(צילום: ראובן שוורץ)
"זה לא משנה מה הקבוצה היריבה עושה, השופטים צריכים לשלוט במצב", המשיך סילבס. "הרגיש לי שזה קל מדי לשרוק לטובתם וזה התווסף למה שהיה פה לפני שבועיים עם הגול שפסלו לנו והיה משנה לנו את העונה בליגה. במשחק הזה הייתי צריך לקבל החלטה אם אנחנו הולכים לכיוון של הגנה רק, וזה פחות מתאים לנו העונה, או ללכת ולשחק עם הכלים שלנו בהתקפה כדי לנצח. היה משחק פתוח מדי כבר מההתחלה, הצלחנו להמם אותם בהתחלה אבל חבל שלא הצלחנו להחזיק ביתרון יותר מדי זמן. אנחנו סופגים בקלות ולצערי הרב יצאנו בלי כלום".
בן בסט הוסיף: "אני רוצה להתנצל בפני אוהדי מכבי תל אביב על הדרך שבה חגגתי בסיום, זה מועדון שנתן לי המון וזה היה רגע אמוציונלי ולא הייתי צריך לחגוג ככה .באמת עברה עליי עונה לא פשוטה, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני אחד שנלחם ולא מוותר לעצמי. אני מציב מטרות ולא מתייחס לרעשי רקע. עבדתי מאוד מאוד קשה ואני מצפה להמשיך ככה גם בעתיד".
2 צפייה בגלריה
בן בסט חוגג לפני שהבין שהשער נפסל
בן בסט חוגג לפני שהבין שהשער נפסל
בן בסט חוגג לפני שהבין שהשער נפסל
(צילום: אורן אהרוני)
החיפאים המאוכזבים יתרכזו במאבקים בפלייאוף התחתון. הם זקוקים לשני ניצחונות לפחות כדי שלא להסתבך בקרבות התחתית, כשביום שני הם ייצאו למשחק חוץ מול הפועל חדרה במחזור הנעילה של הליגה הסדירה. בחיפה היו מרוצים משובו של השוער יסמין בוריץ' לאחר תקופה ארוכה בחוץ.