הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד הבעלים של בני יהודה ברק אברמוב בגין עבירות של קבלת דבר במרמה, הלבנת הון ורישום כוזב.
מכתב החשדות החמור עולה כי בפרקליטות חושדים כי פעילות המזנונים באצטדיונים סמי עופר, טדי, היכל הארנה, הספארי בר"ג וביריד חוצות היוצא, הניבו הכנסות משמעותיות לשבעת החשודים שנגדם יש כוונה להגיש כתב אישום. על פי כתב החשדות, על מנת להפעיל את המזנונים העבריין אורי לוזון קשר קשר עם אברמוב והוצגו מצגי שווא, כאשר חברות בבעלות האחרון הן אלה שניגשו למכרזים בטדי ובספארי.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
ברק אברמוב במסיבת עיתונאים
ברק אברמוב
(צילום: אורן אהרוני)
אברמוב למעשה היה הפרונטר בפני החברות העירוניות שבבעלותן המזנונים, ומי שגרף את הכסף הוא לוזון ואנשיו. "במסגרת הקשר ולשם קידומו, החשודים ברק אברמוב ודורון להב וחברותיהם, לא עשו כל פעולה לשם הפעלת המזנונים חרף זכייתם במכרזים. כתוצאה ממצגי השווא זכו החברות השונות המופיעות בכתב החשדות במכרזים, והחשודים קיבלו במרמה כל אחד על פי חלקו כמפורט סך כולל של 20.7 מיליון שקל.
עורכי דינו של אברמוב, שחר חצרוני, תמיר סננס ושילה ענבר, מסרו: "מרשנו עומד על חפותו, כפי שטען מראשית החקירה בה מסר את גרסתו. אנו מאמינים כי בעקבות השימוע לא יוגש נגדו כתב אישום. לפי כתב החשדות החלק המיוחס למר אברמוב בפרשיה קטן מזה של מרבית החשודים".
3 צפייה בגלריה
עו"ד שחר חצרוני
עו"ד שחר חצרוני
עו"ד שחר חצרוני
(צילום: יריב כץ)
3 צפייה בגלריה
עו"ד תמיר סננס
עו"ד תמיר סננס
עו"ד תמיר סננס
ביולי 2018 אברמוב נעצר במסגרת חקירה נרחבת של משטרת ישראל, יחד עם שבעה חשודים נוספים. המשטרה טענה אז שאברמוב חשוד כי שימש כאיש קשר למכרזים עבור אחרים שהיו אמורים להפיק רווח מכך.
עיקר הרווח מגיע מעבירות המס, במשטרה סברו כי אברמוב צבר דרכן רווחים. לאחר מכן שוחרר למעצר בית. יש לציין כי העבירות עצמן לא היו קשורות לקבוצתו.