לחץ גדול מאוד בעירוני קריית שמונה לאחר ה-3:1 שספגו אמש ממכבי נתניה. קריית שמונה שקועה עמוק בתחתית ועם היכולת שהקבוצה מציגה היא אחת המעומדות הבכירות לרדת ליגה בסיום העונה.
בסיום המשחק שחקני הקבוצה נראו שבורים ואחד מהם סיפר: "המצב גרוע, מעבר להפסד אנחנו נראים לא טוב ובקצב הזה אנחנו בדרך ללאומית. צריכים להתעורר ומהר".
2 צפייה בגלריה
גיא מלמד חוגג
גיא מלמד חוגג
גיא מלמד על חשבון קריית שמונה
(צילום: ראובן שוורץ)
לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד בשבת, צפוי רפואה לבצע שינויים בהרכב. בקריית שמונה לא מדברים כרגע על זעזוע אך במידה והקבוצה תפסיד לאשדוד איזי שרצקי עשוי לחשב מסלול מחדש ולנסות לזעזע את המערכת.

חלוץ העתיד של נתניה חתם לארבע שנים

במכבי נתניה היו מרוצים אחרי ה-1:3 על עירוני קריית שמונה במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון. הבוקר (רביעי) הודיע המועדון על החתמתו לארבע שנים של רוי קורין. החלוץ הצעיר נחשב לאחד מכוכבי העתיד של המועדון.
בצוות המקצועי כבר התקבלה החלטה שלאור המצב בליגה וההישארות הכמעט בטוחה יקבלו השחקנים הצעירים קרדיט גדול יותר במשחקי הפלייאוף. המטרה היא להכין אותם לקראת העונה הבאה, בידיעה שהתקציב יצומצם משמעותית עקב עזיבתו של אייל סגל.
2 צפייה בגלריה
רוי קורין בפעולה
רוי קורין בפעולה
רוי קורין. יקבל יותר קרדיט
(צילום: ראובן שוורץ)
"כיף לראות שחקני בית משחקים", אמר גורם במועדון. "זה מחזיר אותנו לתקופה של פעם שהיו יותר סמלים". חן עזרא ששיחק אתמול עם סרט הקפטן על היד, כבש את שער הבכורה שלו מאז הצטרף בינואר.