מרקו בלבול לא חיכה יותר מדי ומיד בתום ה-2:2 מול בית"ר ירושלים אמש (שלישי) הודיע שהוא לא ימשיך במכבי חיפה בעונה הבאה. המאמן הסביר: "זו החלטה של יעקב שחר".
בלבול הרגיש שמגיע לו להמשיך וחש פגוע שלא קיבל צ'אנס לכך. בקרבתו של המאמן סיפרו: "הוא הביא אחוזי הצלחה גבוהים ביותר. מכבי חיפה חזרה להיות קבוצה אטרקטיבית תחתיו. הוא החזיר את ה-DNA של המועדון, שאבד בשנים האחרונות, אבל כנראה שמקבלי ההחלטות לא מתחברים לאישיות שלו".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
כולם מחכים להודעה. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
מרקו בלבול. מאוכזב
(צילום: ראובן שוורץ)
מחליפו של בלבול יהיה ברק בכר, שעל מועמדותו פורסם ב-ynet. בכר סיכם את תנאיו לשנתיים והודעה רשמית על מינויו תצא ביממה הקרובה. המאמן החדש מתכוון להביא איתו לחיפה צוות שלם שכולל עוזר מאמן, מאמן שוערים, מאמן מנטאלי ומאמן כושר, כאשר מאמן הכושר ניל קלארק עשוי להמשיך לעונה נוספת מאחר שבמועדון מאוד מרוצים מעבודתו.
בכר צפוי להיפגש עם ירדן שועה ולקבל החלטה לגביו. הנטייה שלו היא להשאיר את החלוץ במועדון, אך הוא מתכוון להבהיר לשועה שאצלו לא יהיו בעיות משמעת, ואם יהיו בעיות הוא יושאל.
ברשימת החיזוק של בכר נמצאים בלם, קשר אחורי זר, מגן וחלוץ. בנוסף, נשקלת האפשרות לצרף שוער איכותי, שיתחרה עם ג'וש כהן על המקום בהרכב. ניקיטה רוקאביצה מחזיק בהצעה לחוזה גבוה בליגה הסינית, אבל בחיפה רוצים שימשיך וינסו לסגור איתו.