אפואל ואומוניה ניקוסיה הציבו לעומר אצילי אולטימטום: מחכים לך עד סוף השבוע. במקביל, בשל הכוונה בבית"ר ירושלים להמתין עד להחלטת הפרקליטות ורק אז לקבל החלטה בעניינו של עומר אצילי, הקשר כבר לא יחזור למועדון, כך טענו במועדון ובסביבתו של הקשר.
מאחורי הקלעים היה לחץ גדול של אוהדי הקבוצה שרצו שהקפטן לשעבר יחזור, אולם נראה כי הפנטזיה הזו כבר לא תצא לפועל, אלא אם כן בניגוד לכל התחזיות תתקבל החלטה בפרקליטות ב-48 השעות הקרובות. "אצילי לא ישחק בבית"ר ירושלים, אלא אם תהיה הפתעת ענק", אמרו בשני הצדדים.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
בבית"ר החליטו לוותר. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ביציע
דן איינבינדר ביציע
מראים לו את הדרך החוצה. איינבינדר
(צילום: ראובן שוורץ)
הקפטן הנוכחי דן איינבינדר נמצא בדרך החוצה, אלא אם יקצץ סכום משמעותי נוסף משכרו. לאיינבינדר חוזה בסך 300 אלף דולר, ואחרי הקיצוץ הוא ירוויח 210 אלף דולר, אולם בבית"ר, שהחליטו לא לכלול אותו בסגל, מראים לו את הדרך החוצה, כשהמטרה היא לתת לו פיצוי ולשחררו.
הבעלים משה חוגג נראה מאוכזב מאיכות המשחק של הקבוצה אמש (שלישי) מול הפועל ת"א (0:0), שבשני משחקיה בגביע הטוטו לא הצליחה לכבוש, זאת למרות שהפעם שיחקה עם כל שחקני הרכש. בבית"ר, מחזיקת גביע הטוטו למי ששכח, חגגו בשנה שעברה את התואר הראשון שלהם מזה עשור, ובעקבות התוצאות בשני המשחקים האחרונים יהיה לה קשה לזכות שוב.
בקבוצה ימכרו בקרוב את אנטואן קונט, פרדי פלומן ולוי גרסיה ובמקומם יגיעו שחקנים אחרים. מי שערך אתמול את הופעת הבכורה שלו, דווקא מול האקסית, היה אוראל דגני. "היה לי מוזר ומרגש, דווקא נגד הפועל ת"א, היו קצת פרפרים בהתחלה, אבל ממשיכים במשחק", אמר הבלם בסיום. "חלוקת ההוראות והמנהיגות זה באופי שלי, אני מנסה לעשות את זה גם בבית"ר, מקווה שאצליח. היה כיף ללבוש פעם ראשונה את המדים ולשחק בבית"ר, זה משהו מיוחד. אני מאמין שנתחזק במספר עמדות, אבל יש פה שחקנים מאוד מוכשרים. אפשר לעשות עונה טובה מאוד, עוד מוקדם להצהיר אבל אנחנו רוצים לסיים גבוה בטבלה".
3 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
"מוזר ומרגש". דגני
(צילום: ראובן שוורץ)
דגני התחמק מהתייחסות לגבי האקסית: "סיפרתי מספיק, אין טעם לעסוק בזה עוד. נהניתי בהפועל, היה לי טוב, אבל עכשיו נכנסתי לאתגר חדש בבית"ר"