בהפועל באר שבע מקווים בסוף השבוע הקרוב לסכם על צירופו של חלוץ זר שיהיה המחליף של בן שהר. במועדון אישרו שמתנהלים מגעים עם מספר חלוצים וביניהם הקולומביאני ג'ונתן אגולדו, ששיחק בעונה שעברה בחימנסיה לה פלטה הארגנטינית, אותה אימן דייגו מראדונה.
גם רומאן הברזילאי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצות מהליגה הפורטוגלית הראשונה, מועמד. בקבוצה מקווים שאחד מהם יגיע לארץ עד אמצע השבוע הבא ואולי אף יוכל ליטול חלק במשחק הגומלין של אלוף האלופים.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. מחפש מחליף לשהר
(צילום: ראובן שוורץ)
בבאר שבע הגיעו לסיכום עם מרואן קבהא ואנתוני וארן על חתימה על הסכם חדש בשכר מקוצץ, והם יהיו שחקני הקבוצה גם בעונה הקרובה. בין הצדדים קיימים פערים טכניים בלבד בטרם החתימה הרשמית. השחקן היחיד בסגל שטרם חתם על חוזה חדש הוא רמזי ספורי, שבשל סירובו אמור לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת. כזכור, רק לפני שנה הוא נרכש ב-200 אלף אירו מהפועל תל אביב. החלוץ איתמר שבירו שהושאל בעונה שעברה לעירוני ראשון לציון, חתם על חוזה חדש לשלוש עונות.

חדרה: פלקושצ'נקו חתם

הפועל חדרה מתקרבת להשלמת הסגל שלה לעונה הקרובה. מקסים פלקושצ'נקו חתם באופן רשמי בחדרה, שסיכמה עם מכבי חיפה על השאלתו. הקשר שעל מועמדותו פורסם ב-ynet, יתאחד עם המאמן שרון מימר שהדריך אותו בהפועל חיפה. הוא ישתכר 100 אלף דולר.
"שמח להצטרף להפועל חדרה", אמר פלקושצ'נקו ל-ynet. "הבטחתי לאורן גולן שאם אעזוב את חיפה אשחק בחדרה ואני מקיים. בטוח שתהיה לנו עונה טובה". על מכבי חיפה: "מאמין שאעשה עונה טובה בחדרה שהיא מקום שאפשר להתקדם בו ואחר כך אחזור בשנה הבאה במטרה להוות חלק אינטגרלי בהרכב שהשנה התברר לי שלא יהיה לי מקום בו".
3 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו. ישחק בחדרה
(צילום: ראובן כהן)
הבוקר גם הודיעה הקבוצה על שאילתו של נועם כהן ששייך למכבי תל אביב. בעונה שעברה הוא שיחק בסקציה נס ציונה. כהן (21) שיחק בעבר בנבחרת הצעירה, כמו גם בנבחרות הנוער והנערים, והוא יצטרף לחברו תמיר גלזר, שהגיע אף הוא מהצהובים.
במועדון מקווים שמ.ס אשדוד והפועל תל אביב יגיעו להבנות כספיות בנוגע לשחרורו של השוער, יואב ג’ראפי, שכבר הצטרף רשמית לחדרה. המנהל המקצועי אורן גולן אמר בעניין: "אני מאמין שדברים יסגרו. לאשדוד צריך להיות אינטרס שג'ראפי ישחק בליגת העל ולא יישב ביציע".
3 צפייה בגלריה
זיקרי מול כהן
זיקרי מול כהן
נועם כהן מול חדרה בעונה שעברה
(צילום: ראובן שוורץ)
בכל מקרה, בחדרה הבהירו שוב כי אין בכוונתם לשלם עבור העברתו של השוער, ובמידה שהדברים לא יסתדרו, לקבוצה יצטרף שוער אחר כאשר שמו של עומרי גלזר שוב הוזכר.

רן קדוש ממשיך בהפועל חיפה

השוער רן קדוש חתם הבוקר לעונה נוספת בהפועל חיפה. זו תהיה העונה החמישית של קדוש (34) במועדון. "רן הוא חלק מהפנים היפות של הפועל חיפה", אמר הבעלים יואב כץ. "ספורטאי מקצוען ואדם משכמו ומעלה ואנו שמחים שהוא ממשיך איתנו".
קדוש אמר אחרי החתימה: "אחרי הרבה שנות נדודים, שמח שמצאתי לי סוף סוף בית בקבוצה שנכנסה לי עמוק ללב. מקווה להמשיך לשמח ולהסב גאווה קודם כל לאוהדים שתומכים ומעודדים אותי לאורך כל שנותיי במועדון, להצדיק את האמון של הצוות המקצועי ולספק רגעים של נחת לצוות הניהולי. שתהיה לנו שנה מוצלחת ושנצבע שוב את העיר באדום".