בני סכנין הודיעה הבוקר (חמישי) כי מחמוד קנדיל וחסן חילו נמצאו חיובי לנגיף הקורונה. בעקבות זאת, יתר השחקנים שהגיעו לאימון, קיבלו הודעה מהמנכ"ל חאלד דוכי להיכנס לבידוד עד להודעה חדשה. קנדיל, שהתאמן חלקית עם הקבוצה בשבוע האחרון (מתאושש מפציעה), שהה באופן מלא בחדר ההלבשה והצטרף לשחקנים בעת נסיעתם באוטובוס במשחק האחרון מול מכבי נתניה. חילו לקח חלק ב-7:0 מול נתניה ויש חשש להידבקות גם בקרב שחקניה.
במקביל, שחקנים ואנשי צוות נוספים מדווחים על תסמינים. במשך היום צפויות להגיע תוצאות נוספות. מההנהלה נמסר: "במידה ושחקן נוסף יימצא חיובי לנגיף, נדרוש לדחות את המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון, על מנת למנוע מה שקרה במשחק מול נתניה".
1 צפייה בגלריה
בני סכנין
בני סכנין
נדבק רביעי בקבוצה. קנדיל
(צילום: שרון צור)
נכון לעכשיו מאמן הקבוצה אלדד שביט וארבעה שחקנים נוספים, השוערים ראמי חמאדה, קנדיל והקשרים חילו ובשיר בהג'את, חיוביים לנגיף.
שביט דיווח על תסמינים עוד ביום רביעי שעבר, התוצאה של הבדיקה התקבלה רק ביום שישי בשעות אחר הצהריים, לכן במינהלת הליגה הוחלט לדחות את המפגש מול מכבי נתניה מיום שבת ליום שני - אותו משחק הסתיים ב-0:7 מהדהד לזכות נתניה, וגרם לאנשי סכנין להתלונן על ההכנה הלקויה וחוסר הוודאות ששרר במועדון עקב ענייני הבידוד שחזרו מספר פעמים. אגב, חילו שיחק והורחק במשחק מול נתניה, וטרם ידוע מה יחליט משרד הבריאות בעניינם.
חשד לקורונה גם במכבי פתח תקווה. בעקבות זאת הקבוצה ערכה הבוקר בדיקות לשחקני הסגל ולאנשי הצוות המקצועי והמנהלתי. כל השחקנים והצוות לא סובלים מתסמינים.