מכבי חיפה תתארח הערב (ראשון, 20:45) בבלומפילד אצל נועלת הטבלה בני יהודה ויוסי אבוקסיס למשחק סופר משמעותי עבור הירוקים. חיפה מגיעה למשחק לראשונה זמן רב מהמקום השני בטבלה, כאשר מכבי תל אביב אף הגדילה את הפער ממנה בפסגה לארבע נקודות, והלחץ הירוק גובר.
ברק בכר ייהנה מחזרתם לסגל של מרבית השחקנים הבכירים, כאשר דולב חזיזה ישוב ישירות להרכב וכך גם עופרי ארד ורז מאיר. ארנסט מאבוקה הפצוע לא צפוי להיכלל בסגל.
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס ובכר
אבוקסיס ובכר
אבוקסיס ובכר
(צילום: עוז מועלם)
למאמן יש התלבטות לא קטנה בנוגע לחוד של הירוקים כאשר ניקיטה רוקאביצה כשיר, אבל לא שיחק תקופה ממושכת. גם דוניו, שנעדר מהמשחק מול מכבי פ"ת. במקביל, מוחמד עוואד נמצא בכושר טוב, כך שלמאמן יש התלבטות מי יפתח מבין השלושה.
"יתרון ארבע נקודות למכבי ת"א? אז מה. לנו היה שמונה נקודות, זה לא אומר כלום. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. נבוא ונעשה הכל לנצח, קל זה בטוח לא יהיה, בני יהודה צריכה את הנקודות לא פחות מאיתנו", אמר שחקן בקבוצה.
בכר מתכוון לבצע רוטציה במהלך השבוע הקרוב, כאשר לירוקים צפוי מלבד המשחק הערב מול בני יהודה ויוסי אבוקסיס מולו הוא אוהב מאוד לשחק (ניצח אותו 12 פעמים לאורך הקריירה) מפגש בגביע מול מכבי פ"ת לה הפסידו הירוקים לפני כשבוע, ומשחק מול מכבי נתניה שינעל את העונה הסדירה.