נבחרת צ'כיה תעלה מחר (ראשון, 21:45) למשחק החוץ מול ישראל במסגרת ליגת האומות בסגל חסר, אבל המצב היה יכול להיות גרוע בהרבה. ההתאחדות הצ'כית הודיעה הבוקר על שלושה שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה ותוצאות של לא פחות מ-16 נוספים אשר גבוליות.
הצ'כים, ששיחקו ביום רביעי האחרון בחוץ נגד קפריסין וניצחו 1:2, ערכו את הבדיקות בשישי, והבוקר הוציאו את ההודעה בנושא. בבדיקה שנייה שערכו השחקנים, רובם נמצאו שליליים, כשחלקם כבר נחתו בארץ והשאר יגיעו לישראל בראשון בבוקר.
1 צפייה בגלריה
נבחרת צ'כיה
נבחרת צ'כיה
שחקני נבחרת צ'כיה
(צילום: EPA)
ההודעה של ההתאחדות הצ'כית מהבוקר
והציוץ משעות הערב
"אנחנו מקווים שהמשחק מול ישראל ייערך ביום ראשון כמתוכנן", אמר דובר ההתאחדות הצ'כית. יש לציין כי כבר בבדיקות שערכו הצ'כים בפראג ביום שני התגלו ארבעה שחקנים חיוביים לנגיף שנשארו במדינה ולא טסו לקפריסין. כזכור, הצ'כים סבלו מאותה בעיה לפני משחקם בליגת האומות מול סקוטלנד בחודש שעבר, הם חסרו שחקנים רבים ובסופו של דבר הפסידו 2:1.

אנחת רווחה בנבחרת ישראל

בניגוד לצ'כים, כל תוצאות בדיקות הקורונה שערכו השחקנים ואנשי הצוות של נבחרת ישראל שנערכו לקראת ההתמודדות יצאו שליליות. כזכור, במשחק נגד סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו 2021, חסרו הכחולים-לבנים שחקני מפתח כמו דור פרץ, דן גלזר, דן ביטון, טאלב טואטחה ולואי טהא, שנדבקו בקורונה.
הארבעה הראשונים נבדקו עוד בארץ, ולכן לא טסו עם הנבחרת, טהא נבדק ויצא חיובי בסקוטלנד, לכן הוא נאלץ להישאר בה. בנוסף אליו, גם אחד מחברי הצוות הרפואי בנבחרת לא חש בטוב ונשאר במלון בגלזגו.
פורסם לראשונה: 11:38, 10.10.20