אחרי ה-1:1 המאכזב של הפועל תל אביב מול עירוני קריית שמונה אמש (ראשון) בבלומפילד, גורם בקבוצה ביקר את המאמן ניר קלינגר: "ניהול המשחק שלו שוב גרם לנו לסיים רק בתיקו בבית נגד קבוצה ברמה שלנו. זה לא משנה איזה רכש נביא, אם קלינגר לא משתמש בו נכון",
הפועל תל אביב אגרה מאז החזרה מהסגר חמש נקודות בשלושה משחקים. היא אמנם הובילה מול קריית שמונה והפועל חיפה, אולם איבדה את היתרון מול שתיהן, והיא מראה שקשה לה מאוד לשמור על תוצאה אחרי שהיא כובשת.
3 צפייה בגלריה
קלינגר בהלם
קלינגר בהלם
קלינגר. לא הולך לו העונה
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
אלטמן בהלם
אלטמן בהלם
אלטמן בהלם אחרי השוויון
(צילום: ראובן שוורץ)
התיקו הותיר את האדומים מתחת לקו האדום, כשהמשחק הבא יהיה מול הפועל חדרה - משחק עונה בתחתית. "אני מאוכזב מעמקי נשמתי מכך שחצי דקה לסיום ספגנו שער שוויון", אמר קלינגר בסיום, "זה כואב. אבל כמאמן אין לי זמן להתאבל על זה. צריך להסתכל קדימה, ללמוד מהשגיאות, לדעת לגמור משחק כשמובילים. אני מאוד אופטימי שנצבור נקודות ונעלה מעל הקו האדום".
אופק ביטון שפתח בהרכב וכבש שער בכורה עלול להיעדר תקופה ארוכה בשל מתיחה בשריר האחורי. איאד אבו-עביד אמר בסיום: "אנחנו מאוד מתוסכלים מהמשחק, מאוכזבים לקבל שער בדקה האחרונה. נרים את הראש לקראת המשחק הבא ונמשיך להילחם לקחת יותר נקודות".

ק"ש: הקפטן עידן נחמיאס חיובי לקורונה

אחרי סמואל בראון ויובל לוין, גם קפטן ק"ש, עידן נחמיאס, ששיחק אתמול נגד הפועל ת"א, נמצא חיובי בבדיקת קורונה שערך. הקבוצה תערוך בדיקות קורונה לכלל אנשי המועדון בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה.
בחגגו את שער השוויון הדרמטי של עבדאללה חליחל ונשמו לרווחה. חליחל היה זה שכבש את השער שהשאיר את הקבוצה בליגה בעונה שעברה, אך העונה הוא נעלם ולא זוכה לקרדיט מקובי רפואה. בסביבתו כבר החלו לחשוב על אופציות השאלה לקבוצות אחרות שהתעניינו בשרותיו אך איזי שרצקי לא מיהר לוותר עליו.
3 צפייה בגלריה
שחקני ק"ש חוגגים
שחקני ק"ש חוגגים
שער שוויון דרמטי. שחקני ק"ש חוגגים עם חליחל
(צילום: ראובן שוורץ)
שחקנים בק"ש מספרים כי החלוץ, תושב הכפר גוש חלב הסמוך לצפת, נראה נהדר באימונים. "עבדאללה שחקן מאוד מהיר וכישרוני, חלוץ שיכול להגיע לרמות הגבוהות אם ידעו איך להתנהג איתו, הוא חייב לקבל קרדיט כדי לצבור ביטחון ולבוא לידי ביטוי, אמר אחד השחקנים.
מוחמד שכר, שנפצע והוחלף, יבדק הבוקר ובק"ש מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית וינסו להכשירו לקראת משחק הבית מול מכבי פ"ת. לוסיו, שנגח באורי דהן לאחר הניצחון על חדרה, יעמוד הבוקר לוועדת משמעת מול מנכ"ל המועדון יוסי אדרי ובק"ש צפויים להעניש את החלוץ בחומרה בעקבות המקרה.