העלייה הגדולה בתחלואת הקורונה בתקופה האחרונה צפויה להוביל להחלטה של משרד הבריאות כי לא תתאפשר כניסת קהל בגמר גביע המדינה, שייערך בעוד עשרה ימים בבלומפילד בין הפועל באר-שבע למכבי פ"ת.
בהתאחדות קיוו כי הגמר יהיה המשחק הראשון מאז הפגרה שייערך לעיני צופים, כאשר גם במינהלת ראו במשחק האחרון של העונה מנוף לאישור הכנסת קהל לקראת העונה הבאה, אולם פגישה שאמורה הייתה להתקיים בין נציגי ההתאחדות למשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, נדחתה בשל עליית התחלואה.
3 צפייה בגלריה
אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד
בלומפילד. יישאר ריק גם בגמר הגביע?
(צילום: עוז מועלם)
באותה פגישה אמורה הייתה ההתאחדות גם להציג תוכנית יציאה למשחקי ליגת האומות על מנת להימנע משבועיים של בידוד של שחקני הנבחרת ואנשי המדלחת באי הבריטי ובידוד נוסף לפרק זמן זהה עם החזרה לארץ.

גרנט צפוי להתייצב רק אם מינויו יובטח

אברם גרנט, שהביע את רצונו לחזור ולאמן את נבחרת ישראל, שוקל כיצד לנהוג בראיון המתוכנן לו מול ועדת האיתור, הכוללת בשלב הזה את היו"ר אורן חסון, את אלי אוחנה ועוד שני חברים שצפויים להצטרף אליה: יו"ר הועדה המקצועית, שינו זוארץ ומאמן עבר נוסף.
3 צפייה בגלריה
 אברם גרנט ואיל ברקוביץ'
 אברם גרנט ואיל ברקוביץ'
גרנט וברקוביץ' בימים המשותפים בנבחרת
( צילום: יוסי רוט)
מקורבי גרנט משדרים כי רק במידה שהוא יבין כי ישנו קונצנזוס לגבי מינויו, כלומר שההגעה שלו לוועדת האיתור תהיה עניין טכני בלבד, ובתנאי שיהיה ברור לו שהוא הנבחר מראש, הוא יגיע לראיון. ההערכה היא כי ועדת האיתור תדרוש מגרנט להגיע בדיוק כמו שלושת המועמדים הנוספים לקבל את התפקיד: יוסי אבוקסיס, ניר קלינגר ואייל ברקוביץ'.
המטרה היא לסגור את הרכב ועדת האיתור במהלך השבוע הבא, לקבוע קריטריונים ולהתחיל בשבוע שלאחר מכן בזימונים לוועדת האיתור, כשכבר עתה ברור כי אבוקסיס יזומן רק אחרי גמר הגביע.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
אבוקסיס וקלינג
(צילום: ראובן שוורץ)
ועדת האיתור תהיה אחראית גם על מינוי המאמנים של הנבחרות הצעירות, שכולם - כמו גם ניר לוין מהנבחרת הצעירה - מסיימים את חוזיהם בחודשים הקרובים. אחד השמות החמים לאימון אחת מהנבחרות הצעירות הוא עוזר מאמן מכבי חיפה, גל אלברמן.
חסון כבר הגיע לסיכום מול המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, לפיו הוא ימשיך תחת קיצוץ של 30 אחוזים עד לתום השנה האזרחית ולאחר מכן תיערך בחינה מחודשת של המצב. אם הוא לא ימשיך, הוא יקבל פיצוי עליו יוסכם מראש. בכל מקרה, רוטנשטיינר יהיה אחראי לפיתוח הכדורגל, הכשרת מאמנים והנבחרות הצעירות בלבד, ללא נגיעה בנבחרת הבוגרת.