בצל הקנס על סך 30 אלף שקל שספגה בני סכנין ביום שישי, במועדון יכולים לנשום לרווחה לאחר שכל הבדיקות שעברו אתמול (שבת) השחקנים והצוות המקצועי לגילוי קורונה יצאו שליליות. מהמועדון נמסר: "הצהרתו האחרונה של אבו יונס 'אין קורונה בסכנין' באה על פי מידע רשמי ומעקב אשר מנהל המוקד יחד עם צוות הקורונה של העירייה. כל התשובות שליליות. בריאות לכולם".
בסכנין, שתחילה הדפו את ההאשמות נגדם, החליטו ליישר קו ולנסות למנוע מקרים דומים בהמשך. הקנס ניתן בעקבות האירועים בסיום המשחק מול עירוני ראשון לציון (0:3) ביום חמישי האחרון, שכללו חגיגות אוהדים בהן נכללו רוב שחקני הקבוצה, מה שמנוגד לנהלים ולהגבלות שקבעה המינהלת ביחד משרד הבריאות כדי להחזיר את הכדורגל.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין מחוץ לדוחא
אוהדי בני סכנין מחוץ לדוחא
אוהדי בני סכנין מחוץ לדוחא
(צילום: אביהו שפירא)
במועדון לא הופתעו מהקנס הכבד שספגו והודו שבלתי נמנע היה לעצור את פרץ השמחה לאחר הניצחון שהיווה צעד משמעותי לקראת החזרה לליגת העל. עם זאת, בהנהלה קיימו ישיבה בעניין בה הוחלט להבהיר לשחקנים כי התנהגות כזאת לא תוכל לחזור על עצמה וכי עליהם להיות מאופקים ולהוות דוגמא לאוהדי הקבוצה.
במקביל יצא המועדון בקריאה לאוהדים לפיה הם מתבקשים שלא להגיע למשחק מחר (שני) מול הפועל קטמון, זאת כדי למנוע הפרות נוספות של כללי המינהלת ומשרד הבריאות .
פורסם לראשונה: 12:28, 28.06.20