העונה החלומית של מ.ס אשדוד נמשכה גם אתמול (שלישי), ואחרי ארבע נקודות בשני משחקי הפלייאוף העליון הראשונים שלה, הניצחון 1:2 בטוטו טרנר נגד הפועל באר שבע העלה עוד יותר את רף הציפיות בקבוצה. "קשה במשפט אחד להגדיר את השינוי שרן בן שמעון עשה כאן, אבל אם עד לפני שנה היינו רועדים עוד בכניסה לטרנר, העונה פעמיים הגענו בביטחון שיא", אמר גורם במועדון.
הניצחון בדרבי הדרומי כבר שם את אשדוד מרחק של שש נקודות מהמקום הרביעי, שם מכבי פתח תקווה דולקת אחריה, ובפער יותר גדול מעירוני קריית שמונה וב"ש.
2 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(צילום: הרצל יוסף)
בקבוצה הרגישו נהדר גם מכיוון שהגיעו ללא מספר שחקני מפתח. רועי גורדנה נעדר בשל הכרטיס האדום שספג בשבת, וכמוהו גם צמד האוגנדים, פהאד באיו החלוץ וטימותי אוואני הבלם, שאמורים להחלים מפציעות עד למשחק הליגה ביום שני הבא נגד מכבי חיפה. מי שקיבלו את המחמאות היו כמובן כובש השער הראשון, יעקב בריהון שגם בישל את השני, ושחקני מרכז הקישור, ביניהם פיראס אבו עאקל שסיפק משחק נהדר.
בן שמעון המאושר, שרשם ניצחון שלישי העונה על האדומים, הוסיף: "המשחקים הטובים ביותר שלנו היו נגד קבוצות שחיפשו לשחק כדורגל כמו היום. הובלנו במשחק והסתדר לנו טוב מהתחלה. היה לי ברור שנחזור לאנרגיות הטובות שלנו. מתחילת העונה, בכל פעם אנחנו מוצאים את האנרגיה להמשיך להתקדם". על המשך הפלייאוף אמר המאמן: "עשינו צעד משמעותי להמשך".