רגע לפני המשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה, ויומיים לאחר המשחק מול הפועל חדרה (2:2), בנס ציונה מנסים בעיקר להרים את השחקנים מבחינה מנטאלית. השער של גלעד אברמוב בדקה ה-95 לקח לסקציה שתי נקודות יקרות ומנע מהם העפלה מעל לקו האדום.
נראה שמי שלקח ללב יותר מכולם הוא המאמן ליאור זדה, שבעונתו הראשונה כמאמן בליגת העל ינסה לעשות את הבלתי ייאמן ולהשאיר את הקבוצה בליגה.
2 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
ליאור זדה
(צילום: עוז מועלם)
ליאור, התאוששת?
"מה אפשר לעשות, זה חלק מהעניין. זה כואב, אבל יש עוד יומיים משחק חדש מול מכבי נתניה. נצטרך להתמקד רק בו ולנסות לתקן".
איך מרימים את השחקנים?
זו סיטואציה לא פשוטה. אין ברירה, אנחנו עושים הכל כדי לתת להם את הביטחון, שירגישו שאנחנו מאמינים בהם. אהבתי את התגובה שלהם בחדר ההלבשה. בלי האשמות, אנחנו מבינים איפה טעינו ונלמד מזה. השחקנים נתנו לי תחושה טובה להמשך".
2 צפייה בגלריה
רז שטיין חוגג
רז שטיין חוגג
שחקני נס ציונה חוגגים כשעוד הובילו מול חדרה. "שמו הכל בצד"
(צילום: ראובן שוורץ)

לא אתה הבאת אותם, אבל הזרים הם לא סיפור הצלחה גדול.
"אני דווקא לא מסכים. אנחנו צריכים את העזרה שלהם. רואים שאיכפת להם מהקבוצה. הם הגיעו באיחור לארץ ונכנסו לבידוד. ברגע שייכנסו לכושר אני מאמין שהם יתרמו לנו".
דיברת על חוסר הניסיון של השחקנים, גם לך אין ניסיון בליגת העל. אתם יכולים להישאר בליגה?
"כן, ונעשה את המקסימום כדי שזה יקרה. גם אם היה מגיע מאמן אחר זה לא אומר שזה יצליח. לא קיבלתי קבוצת צמרת ולא קבוצת מרכז טבלה, ידעתי לאן אני מגיע. אף אחד לא מבטיח שנישאר בליגה. אבל ניתן הכל כדי להישאר".
תישארו?
"מה שבטוח זה שנעשה הכל כדי שנס ציונה תישאר בליגה, אבל אני לא מסתכל לטווח הארוך כרגע. אני מתרכז במשחק הקרוב, זה יהיה יותר חכם מבחינתנו".
ביום ראשון אתם מול מכבי נתניה, זו משוכה גבוהה.
"כן. אין לנו זמן לחשוב על מה שהיה נגד חדרה. אין משמעות למה שהיה, יש משמעות למה שיהיה. מבחינתנו המשחק נגד מכבי נתניה הוא משחק חדש ואנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות טובות. זה משחק מאתגר מאוד נגד יריבה איכותית עם חלק התקפי נהדר. נצטרך להגיע מוכנים, לעשות התאמות, לאושש את השחקנים ולתת את כולנו במשחק. עם כל הקלישאה שבזה, כל משחק הוא כאילו המשחק האחרון וככה אנחנו צריכים להתייחס לזה. לשמחתי השחקנים בוגרים. הם עשו סוויץ' מהיר והראש שלהם רק במשחק הקרוב".