אור דסה חתם לעונה עם אופציה לאחת נוספת בהפועל כפר סבא. הקשר בן ה-21 שיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל רעננה איתה ירד ליגה בעונה האחרונה.
דסה התייחס למעבר: "אני שמח להצטרף להפועל כפר סבא. שיחקתי נגדה בעונה שעברה ואני בטוח שיש פה קבוצה טובה. אני מכיר את העבר של המועדון וקהל האוהדים החם. אני מחכה לפגוש את האוהדים בקרוב ולעלות על הדשא. המועדון רצה אותי ורוצה להתקדם יחד איתי. אני רוצה להיות חלק משמעותי בדרך של המועדון קדימה. זו ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקבל ואני שמח שקיבלתי אותה. יש פה חומר שחקנים טוב וארצה לעזור לקבוצה להגיע גבוה. זה אפשרי. מקווה שנעשה את זה, אבל נצטרך לעבוד מאד קשה".
2 צפייה בגלריה
אור דסה
אור דסה
דסה. נשאר באיזור השרון
(צילום: יאיר שגיא)
כפר סבא מתכוננת למשחק מחר (שבת) מול מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו כששוב תופיע בהרכב חסר בגלל פצועים. השוער איתמר ישראלי, שמחלים מפציעה בשריר הארבע הראשי, והחלוץ אמאדו סוקונה, בעקבות נקע בקרסול, ייעדרו. אליהם יצטרפו הקפטן עומר פדידה שצפוי לקבל מנוחה בגלל מתיחה בירך האחורי ויהב אפריאט שסובל מחבלה בכף היד.
המאמן עמיר תורג'מן: "הקבוצה מתקדמת יפה גם בהיבט הכושר הגופני וגם בהיבט הטקטי. אמנם יש כמה פציעות, אך אנחנו מביטים קדימה למקום טוב ולהמשיך בהתקדמות. השחקנים לאט לאט עומדים בעומס ומרגישים טוב. מקווה שזה יבוא לביטוי בשבת".
2 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן. "הקבוצה מתקדמת יפה"
(צילום: ראובן שוורץ)
המגן אביב סולומון: "אנחנו עובדים קשה באימונים. כבר במשחק האחרון נראינו טוב יותר ועם הזמן נלך ונשתפר ונתגבש לקבוצה שתשפיע בליגה. נוכל לעשות דברים יפים".