בהפועל תל אביב אמנם הזמינו אנשי אבטחה לאימון המסכם לקראת הדרבי מחר (שבת, 21:00), אבל רק 20 אוהדים הגיעו הבוקר למתחם וולפסון ולא נרשמו אירועים מיוחדים. אחרי שספג שתי שלישיות במשחקי הדרבי הראשונים שלו כמאמן הפועל ת"א, ניר קלינגר מתכונן למפגש נוסף: "ברור לנו שמכבי ת"א היא קבוצה חזקה וממושמעת אבל זה דרבי. זה המשחק הכי חשוב לאוהדים שלנו ולכל המועדון. נצטרך להתעלות ולהציג משחק חסר פשרות כדי לנצח".
על ההכנות, במיוחד לאור ה-4:0 להפועל חיפה במחזור שעבר: "עשינו הכל השבוע כדי לאושש את השחקנים, בעיקר גופנית, אחרי העומס הבלתי רגיל שעבר עלינו בשבועיים האחרונים. ההפסד בחיפה והטעויות שעשינו היו משהו שלא מאפיין אותנו מתחילת הפלייאוף ולכן נרצה לתקן את הרושם - ומהר".
4 צפייה בגלריה
אימון הפועל תל אביב
אימון הפועל תל אביב
שחקני הפועל ת"א באימון לפני הדרבי
(צילום: יאיר שגיא)
4 צפייה בגלריה
אימון הפועל תל אביב
אימון הפועל תל אביב
על הגדרות. אוהדים באימון
(צילום: יאיר שגיא)
קלינגר המשיך: "תרגלנו קומבינציות הגנה והתקפה ומספר הרכבים במהלך השבוע כדי למצוא את ההרכב הכי נכון מול היכולות של מכבי. הצוות המקצועי מאוד מאמין בשחקנים ונמצא את מי שהכי מוכן גופנית ומנטלית בנקודת הזמן הזאת למשימה הכל כך חשובה".
השוער אריק ינקו דיבר גם הוא לפני הדרבי: "אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק, יש לנו עוד משימות העונה ונעשה הכל בשביל לחזור ולהציג יכולת טובה, מה שלא כל כך הלך בשני המשחקים האחרונים. הדרבי הוא משחק מיוחד עבור שני המועדונים, יש בו הרבה יוקרה וכבוד, קרב ספורטיבי אמיתי שכל שחקן רוצה להיות חלק ממנו. נבוא צנועים ונחושים ואני מאמין שנשיג את המטרה שלנו". מייקל אולהה המוצהב לא ישחק.
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: יאיר שגיא)

משטרת ישראל לאוהדים: "לא להגיע לבלומפילד"

במשטרת ישראל קוראים גם היום לאוהדים לא להגיע בשבת לבלומפילד. בהודעת המשטרה נכתב: "בשעות האחרונות מופצים ברשת פרסומים חסרי אחריות על כוונת אוהדי כדורגל להגיע לאצטדיון בלומפילד מחר. משטרת ישראל קוראת לציבור האוהדים לא להגיע לאזור האצטדיון ולהמנע מהתקהלויות אסורות ומהפרת התקנות לשעת חירום".
4 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
הפועל תל אביב חגיגה עם האוהדים
קוראים להם לא להגיע. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"במסגרת המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, כוחות משטרה ופקחי הרשות המקומית, שיהיו פרוסים לאורך מעטפת האצטדיון ובצירים המובילים אליו, יבצעו אכיפה מוגברת לרבות פיזור התקהלויות ומיצוי הדין עד תום עם מפרי ההנחיות. צוותי האכיפה ירשמו דו"חות למתקהלים ולמפרי ההנחיות שנועדו לשמור על בריאות הציבור".