מחר (חמישי) נס ציונה יכולה להשתוות במאזן נקודותיה להפועל קריית-שמונה שתשחק רק בשבת. הסקציה מארחת את היורדת הפועל רעננה במשחק שעל הנייר נראה נוח, אבל בקבוצה לא מקלים בו ראש ויודעים שמצפה להם משחק לא קל. הכתומים יודעים שהפסד נוסף אחרי מ.ס אשדוד יקטין למינימום את הסיכוי לשרוד ונערכים בהתאם.
בקבוצה יש דריכות ולא מעט לחץ. השחקנים מודעים לחשיבות המשחק ויעשו הכל כדי לחזור מרמת גן עם נקודות. המאמן ליאור זדה מקווה שנס ציונה תשחזר את היכולת הטובה מהמשחק מול מכבי נתניה: "כולנו מבינים את חשיבות המשחק ומרוכזים רק בו. אף אחד לא יתן לנו מתנות, אנחנו נצטרך לדעת לקחת. אנחנו מדברים וחושבים כמה ימים רק רעננה, ונעשה הכל כדי להיכנס חזק שוב לתמונה אחרי המשחק הזה".
1 צפייה בגלריה
ליאור זדה
ליאור זדה
ליאור זדה
(צילום: אבי רוקח)
רז שטיין הוסיף: "שכחנו מהמשחק מול אשדוד. התאמנו חזק ואנחנו מתכוננים למטרה מחר. למרות שהם ירדו מעשית, שחקנים ישחקו בשביל הקריירות שלהם ולא יהיה משחק קל. נצטרך לבוא מרוכזים ונחושים מההתחלה כדי לנצח את המשחק".
נראה שהמאמן ליאור זדה יערוך מספר שינויים בהרכב שהפסיד מול מ.ס אשדוד. שי אליאס הפצוע לא יתלבש. מי שעשוי לחזור להרכב הוא החלוץ מוסא מאזו שבמשחקים האחרונים נכנס רק כמחליף.